Gastspreker M. Kneepkens: Was Het Bombardement Rotterdam geoorloofd?

Datum nieuwsfeit: 28-04-2004
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

ROTTERDAMS HISTORISCH CAFÉ nr. 51

Manuel Kneepkens - "Was Het Bombardement geoorloofd? Het Ja/Nee van militairen, historici en juristen...”

ROTTERDAM, 20040426 -- Het Rotterdams Historisch Café is een ontmoetingsplaats voor ieder die zich bezig houdt met de geschiedenis van Rotterdam, zowel vakhistorici als amateurs. Voor leden van de Rotterdamse historische genootschappen en verenigingen, voor medewerkers van de universiteit, de musea, de bibliotheken, het archief, voor docenten, voor genealogen en alle anderen met een speciale interesse in de Rotterdamse geschiedenis.

Vast programmapunt is een historisch praatje over een Rotterdams onderwerp van ongeveer een kwartier dat ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen