ABN AMRO maakt resultaten bekend over het eerste kwartaal 2004

Datum nieuwsfeit: 28-04-2004
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Zie ook het vandaag uitgegeven persbericht met nadere details over intrekking van preferente aandelen

Meer informatie kan worden verkregen bij: Persvoorlichting: 020 6288900 Investor Relations: 020 6287835 Dit persbericht is ook beschikbaar op internet: www.abnamro.com Amsterdam, 28 april 2004 ABN AMRO maakt resultaten bekend over het eerste kwartaal 2004: Nettowinst stijgt voor het achtste kwartaal op rij Eerste kwartaal 2004 (in vergelijking met eerste kwartaal 2003) Ø Baten hoger (+5,4%) ondanks een daling van hypotheekactiviteiten Ø Bedrijfslasten gestegen (+2,7%)
Ø Hoger bedrijfsresultaat (+11,0%) dankzij batengroei Ø Nettowinst hoger (+35,4%)
Ø Bijdrage ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen