Bemefa pleit voor samenwerkingsprotocollen met overheid om haar maat..

Datum nieuwsfeit: 29-04-2004
Time : 10:39:34 AM
Date : Thursday, April 29, 2004
Sender Name: Bemefa

Bemefa pleit voor samenwerkingsprotocollen met overheid om haar maatschappelijke functie optimaal te realiseren

De laatste jaren heeft de mengvoedersector lessen getrokken uit het verleden. De sector bleef voldoende kritisch en ging daarbij geen enkele uitdaging uit de weg. Mengvoederfabrikanten zijn zich meer dan ooit bewust van hun maatschappelijke functie. Op de Algemene vergadering van 29 april pleit voorzitter Hubert Vandeputte voor samenwerkingsprotocollen met de overheid om die maatschappelijke functie optimaal te kunnen realiseren.

Een eerste samenwerkingsprotocol kadert in het kwaliteitssysteem GMP Dierenvoeders. Deze sectorgids ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen