Dertigjarig jubileum Martinair Vliegschool

Lelystad, 30 april 2004

Betreft: 30 jarig jubileum Martinair Vliegschool

Enfin, 30 jaar later.

Luchtvaartpionier Martin Schröder zette 30 jaar geleden vaste voet op Flevolandse bodem. Reclamair, de bakermat van het huidige Martinair Holland, werd verplaatst van Hilversum naar Lelystad. De Martinair Vestiging Vliegveld Lelystad, van oudsher een luchtreclamebedrijf, is vandaag de dag onder de naam Martinair Vliegschool uitgegroeid tot een volwassen vliegbedrijf.

Op zaterdag 1 mei 2004 wordt er een open Jubileumdag georganiseerd om dit heugelijke feit te vieren. Locatie is de Martinair Vliegschool, Emoeweg 4, 8218 PC Lelystad-Airport (0320)288476.

...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen