Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau
Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau Inloggen Abonneren Over Nieuwsbank Uw reactie

Nieuwsbank voorpagina
  Alle persberichten van vandaag
  Persbericht plaatsen
  Verstuur persbericht
Ontvang persberichten
Uitgebreid zoeken

RSS Follow nieuwsbank on Twitter Nieuwsbank B.V. on LinkedIn

Nieuwbouw Doe Het Zelf Autowascentrum met 'Doggy-Wash' in Den Haag

Datum nieuwsfeit: 04-05-2004
Dit is een authentiek persbericht Bron: easyWash
Meer berichten uit deze bron Meer berichten uit deze bron
Printversie Printversie
Zoek soortgelijke berichten Zoek soortgelijke berichten

Bookmark and Share

Scroll de pagina (druk op een toets of muisknop om het scrollen te stoppen)

Nieuwbouw Doe Het Zelf Autowascentrum op Dekkershoek

easyWash introduceert totaalconcept Doe Het Zelf autowas

DEN HAAG, 20040503 -- easyWash is gestart met de bouw van een modern DHZ autowascentrum op Dekkershoek gelegen aan de Escamplaan in Den Haag. De opening zal medio juli 2004 plaatsvinden. Het autowascentrum is dan 7 dagen per week 24 uur per dag geopend.

Op het, in 1995 gesaneerde en sinds die tijd braak liggende, terrein worden 2 grote vleugels met respectievelijk 9 en 6 wasboxen gerealiseerd. De 15 wasboxen worden uitgerust met de modernste wastechniek. Een apart gedeelte van het 1800 m2 grote terrein wordt ingericht voor interieurreiniging. Hier bevinden zich 6 stofzuigerplaatsen en een automaat met interieurreinigers- en verfrissers. Maar ook aan de hondenbezitters is gedacht: de "Doggy-Wash" maakt het desinfecterend wassen van de hond nu tot een eenvoudige en snelle aangelegenheid.

De klant staat centraal in het concept. Er is voorzien in een shop met een uitgebreid assortiment koele en warme dranken, broodjes, snacks en patates frites. Ook diverse reiniging- en poets producten krijgen veel aandacht. Alle producten worden in automaten gepresenteerd welke de klant zelf, op eenvoudige wijze, kan bedienen. Tevens wordt er een DVD verhuurautomaat geplaatst die zelfs de mogelijkheid biedt om via de internetsite films te reserveren.

De speciale bouwwebsite www.easywash.nl informeert iedere geïnteresseerde vanaf 7 mei 2004 over het autowascentrum. Hier worden onder andere de bouwfoto´s getoond. Deze bouwsite biedt tevens een link naar de toekomstige site die online gaat bij de opening. Op deze laatste site wordt uitvoerige aandacht besteed aan de juiste DHZ wasmethodes. Daarnaast geeft deze site ook een uitgebreid overzicht van de diverse betalingsmogelijkheden: contant, wasmunt, elektronische wassleutel én via de mobiele telefoon.

Noot voor redacties

Bookmark and Share

Dit is een bericht uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Gegevens in dit bericht kunnen verouderd zijn. Overname is toegestaan onder voorwaarden. Eventueel in dit bericht vermelde (e-mail) adressen en telefoonnummers zijn uitsluitend bedoeld voor journalisten.

// zoek soortgelijke berichten // Meer berichten uit deze bron // Printversie

Klik hier voor het Nieuwsbank persberichtenformulier

Voorpagina / / Persberichten lezen / / Persbericht plaatsen / / Wie-is-Wie

Abonneren -- Over Nieuwsbank -- Privacy Policy -- Uw reactie