Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Betere positie consument bij klachten telefoon en internet

Datum nieuwsfeit: 04-05-2004
Bron: Ministerie van Economische Zaken
Zoek soortgelijke berichten

Ministerie van Economische Zaken

Berichtnaam: Betere positie consument bij klachten telefoon en internet
Nummer: 542

Datum: 04-05-2004


Om de consument meer duidelijkheid te bieden in het brede aanbod van klachteninstanties in de elektronische communicatiesector, moet er één loket komen dat doorverwijst naar de juiste instantie, wanneer de consument er met de leverancier niet uitkomt. Dat is een van de aanbevelingen uit een onderzoek dat het EIM heeft uitgevoerd in opdracht van minister Brinkhorst van Economische Zaken.


Geïnventariseerd zijn aard en omvang van de klachten, de manier waarop (klachten)instanties hier mee omgaan en de rol die het ministerie daarin ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie