Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

De Zaak en FTV starten met ondernemersjournaals

Datum nieuwsfeit: 05-05-2004
Bron: FTV BV
Zoek soortgelijke berichten
Meer uit deze bron

De Zaak en FTV starten met ondernemersjournaals

Multimediale aanvulling op unieke formule voor ondernemers

Haarlem, 05 mei 2004

De Zaak, hét informatieplatform voor mkb-ondernemers, breidt zijn dienstenpakket uit met online videojournaals. In samenwerking met FTV, de grootste Nederlandse producent van videobeelden op internet, worden de komende tijd verschillende afleveringen van 'De Zaak ondernemersjournaal' opgenomen. De videojournaals zijn binnenkort onder meer te zien op www.dezaak.nl en een uitgebreid netwerk van internet service-providers. De onderwerpen lopen uiteen van 'de auto van de zaak' tot 'het belang van computerbeveiliging'.


"De Zaak is de vraagbaak en het informatiecentrum voor het midden en klein bedrijf en wij zijn dan ook continue in beweging om onze dienstverlening uit te breiden en te verbeteren ", zegt Harry Steenkamp, directeur van De Zaak. "En niet alleen in print en op het internet. De Zaak wil ondernemers ondersteunen in de breedste zin van het woord."

De journaals vormen een belangrijke aanvulling op de formule van De Zaak, die naast een tijdschrift, themapocket, elektronische nieuwsbrief en website tevens een telefonische adviesdienst omvat. In het Ondernemersjournaal wordt in een kort vraaggesprek een actueel onderwerp behandeld gevolgd door praktische ondernemerstips.
Hoewel consumenten al enige tijd bekend zijn met videojournaals op internet, maken De Zaak en FTV als eerste in Nederland gebruik van dit medium om content te leveren aan ondernemers in het midden- en kleinbedrijf.

"Dit is voor FTV een belangrijke nieuwe markt. Met het De Zaak ondernemersjournaal maken we internet televisie voor een specifieke doelgroep: de ondernemers van Nederland. De samenwerking met De Zaak garandeert een inhoudelijke sterk programma.", aldus Directeur Bram Bloemberg van FTV.

De videojournaals bieden voor adverteerders de mogelijkheid om hun boodschap onder de aandacht te brengen van deze interessante doelgroep. De journaals kunnen op verzoek tevens op de website van geïnteresseerde partners worden geplaatst

Over De Zaak:
S.B.P. B.V. - De Zaak informeert en ondersteunt ondernemers in het midden en kleinbedrijf door middel van:
- Het tijdschrift De Zaak, dat 8 per jaar in een oplage van 210.000 exemplaren verschijnt.
- De themapocket "De Zaak Helpt!". Hierin wordt een actueel onderwerp op een praktische en toegankelijke wijze voor ondernemers beschreven. De themapockets worden 6 keer per jaar aan leden van De Zaak toegestuurd en zijn ook los verkrijgbaar.
- De website www.dezaak.nl
- Een telefonische adviesdienst, bemand door zeer ervaren ondernemers.

Over FTV:
FTV zendt dagelijks ongeveer tien tot vijftien internet televisie producties uit. De FTV nieuwsvideo's volgen het binnenlandse, buitenlandse, sport, entertainment, economische en filmnieuws. Meer dan twee miljoen mensen per maand bekijken video's van FTV. De programma's van FTV zijn onder andere te zien op Nu.nl, Tiscali.nl, Alex.nl, IEX.nl, MSN.nl , Freeler, @Home. FTV is een onderneming van MoneyView Nederland NV.

Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met :
 
De Zaak             FTV BV: 
René Hoogenboom     Michiel Plugge 
Adj. Directeur          Sales en Marketing Manager 
023-553 55 90           020-320 99 75 
www.dezaak.nl           www.ftv.nl 
Hoogte Kadijk 143 F25*1018 BH Amsterdam
T: 020-320 99 75*M: 06-200 160 28
F: 020-462 14 80
www.ftv.nl

FTV, TV op je PC


reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie