Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

KLM wint Gartner CRM excellence award 2004

Datum nieuwsfeit: 06-05-2004
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

KLM WINT DE GARTNER CRM EXCELLENCE AWARD 2004

E.piphany verbetert reiservaring klanten en verhoogt winstgevendheid bedrijf

Schiphol-Rijk, 6 mei 2004 -- E.piphany, leverancier van intelligente CRM-oplossingen, maakt bekend dat KLM de Gartner CRM Excellence Award 2004 heeft gewonnen. De prijsuitreiking vond plaats tijdens de 5de editie van de Gartner CRM Summit in Londen op 29 april jl. KLM heeft de prestigieuze award gewonnen op grond van zijn visie op CRM, de gehanteerde strategie en de succesvolle wijze waarop CRM wordt toegepast om de koop- en reiservaring van zijn klanten te verbeteren.

...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie