Accreditatie journalisten voor EU bijeenkomsten in Nederland

Datum nieuwsfeit: 11-05-2004
Accreditatie journalisten voor EU bijeenkomsten in Nederland

Bericht van het ministerie van Buitenlandse Zaken inzake 'accreditatie Nederlands EU-Voorzitterschap'.

Op 11 mei 2004 gaat het accreditatie gedeelte van de officiële website van het NL voorzitterschap 'live'.

Journalisten kunnen zich vanaf deze datum op http://www.eu2004.nl/ aanmelden voor de EU toppen, alle informele raden en diverse andere ministeriele bijeenkomsten die tijdens het EU voorzitterschap in Nederland zullen plaatsvinden. Om succesvolle accreditatie te garanderen is het van belang dat accreditatie formulieren minstens 6 weken van te voren worden opgestuurd.

Accreditatie voor alle op de website vermelde bijeenkomsten ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen