Manhattan Associates brengt vernieuwd productaanbod voor 2004

Datum nieuwsfeit: 13-05-2004

Integrated Logistics Solutions speelt in op belangrijkste behoeften van klanten
Utrecht, 13-05-2004

Manhattan Associates, (Nasdaq: MANH), wereldwijd marktleider in supply chain execution (SCE)-oplossingen, heeft zijn vernieuwd productaanbod voor 2004 (2004R1) voorgesteld. Het vernieuwde aanbod omvat de laatste versies van de 'Integrated Logistics Solutions' (geïntegreerde logistieke oplossingen) van Manhattan Associates. Die productsuite omvat op zijn beurt toepassingen voor warehousemanagement, transportmanagement, 'distributed order management' en handelspartnermanagement, alsook voor RFID, performance management en event management. Het nieuwe aanbod is sinds 29 maart 2004 officieel beschikbaar.
...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen