Persbericht - Besluiten AvA Simac Techniek NV

Bron: Simac Techniek NV
Simac Techniek NV

Veldhoven, 13 mei 2004

Simac Techniek NV is actief in systeemintegratie en dienstverlening in de ICT (Informatie en Communicatie Technologie) en de IE&A (Industriële Elektronica en Automatisering). Geografisch concentreert Simac zich op de Benelux met een voorzichtige uitbouw in Centraal Europa. Het aandeel Simac noteert aan de effectenbeurs Euronext Amsterdam en is opgenomen in het NextEconomy segment.
De directie van Simac Techniek N.V. maakt bekend dat alle voorstellen welke op de agenda van de op 12 mei 2004 gehouden Algemene Vergadering van Aandeelhouders (AVA) stonden, door de aandeelhouders zijn goedgekeurd. De belangrijkste hiervan zijn:

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen