Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Enschede lanceert imagocampagne

Datum nieuwsfeit: 14-05-2004
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht


Persbericht

(14 mei 2004)

Enschede lanceert imagocampagne

Met 20 bij 13 meter is het megadoek aan het Dish hotel in Enschede het grootste reclamedoek ooit opgehangen aan een gebouw in Oost Nederland. De plaatsing van de megadoeken op markante gebouwen in het centrum luidt de campagne Kleur de Stad officieel in. De doeken met daarop Enschedeërs en de slogan Jij kleurt de stad moeten de Enschedeërs ervan bewust maken dat zíj het imago van de stad bepalen en dat Enschede een stad is om trots op te zijn.

De nieuwe imagocampagne die door ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie