Fadiro en AccountView bieden stabiele oplossing voor de reisbranche

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Fadiro en AccountView bieden stabiele oplossing voor de reisbranche

Koppeling resulteert in aanzienlijke tijd- en kostenbesparing

Amsterdam, 17 mei 2004 - AccountView-partner Xantes heeft in samenwerking met Fadiro een koppeling gerealiseerd tussen de webgebaseerde reisbureau-applicatie Basis Automatiserings Systeem (BAS) en AccountView. Reisbureau's kunnen nu hun volledige dossieradministratie en alle daaraan gekoppelde financiële handelingen uitvoeren en vastleggen. Daarnaast kunnen zij snel en gemakkelijk alle statistieken en dagomzetten nauwlettend inzien, ongeacht het aantal filialen en de locatie waar zij zich bevinden, waardoor zij tijdig de bedrijfsprocessen kunnen bijsturen.

Reisbureau's hebben met specifieke ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen