Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Inbound callcenters worden profitcenters met nieuwe SPSS applicatie ..

Datum nieuwsfeit: 18-05-2004
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht


Persbericht

18 mei 2004

Inbound callcenters worden profitcenters met nieuwe SPSS applicatie PredictiveCallCenter

~ real-time predictive analytics technologie biedt gepersonaliseerde aanbevelingen bij elk klantcontact ~

Met de komst van do-not-call lijsten en andere opt-out regelgevingen wordt het inbound callcenter niet langer alleen gezien als servicekanaal, maar ook als een essentiële link met de klant en daarom een waardevol verkoopkanaal. Om callcenters daadwerkelijk te veranderen in winstgevende bedrijfsonderdelen, introduceert SPSS PredictiveCallCenter, een oplossing die geïntegreerd wordt met call center en call management systemen. Zo kan direct worden vastgesteld bij welke inkomende telefoongesprekken een ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie