Petroplus International NV (NL) - Consortium is voornemens een aan ...

Datum nieuwsfeit: 18-05-2004
Bron: Petroplus International N.V.
Petroplus International N.V.

Published: 08:15 18.05.2004 GMT+2 /Source: Petroplus International NV /AEX: PETRP /ISIN: NL0000376937

Consortium is voornemens een aanbevolen bod in contanten uit te brengen van EUR 8,00 per aandeel Petroplus tezamen met een bod in contanten op de uitstaande 10.5% Senior Notes due 2010

Dit is een gezamenlijk persbericht van Petroplus International N.V. en RIVR Acquisition B.V. Dit bericht, of delen daarvan, mag niet worden gepubliceerd in of verspreid in de Verenigde Staten, Canada, Australië of Japan. Deze aankondiging en de daaraan gerelateerde documenten bevatten geen bod op de gewone aandelen Petroplus International N.V. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen