Nettoverlies van EUR 0,9 miljoen eerste kwartaal 2004

Datum nieuwsfeit: 18-05-2004
Bron: Petroplus International N.V.
Petroplus International N.V.

Published: 08:15 18.05.2004 GMT+2 /Source: Petroplus International NV /AEX: PETRP /ISIN: NL0000376937

Petroplus meldt over eerste kwartaal 2004 nettoverlies van EUR 0,9 miljoen uit normale bedrijfsactiviteiten

Nettowinst over het eerste kwartaal inclusief bijzondere baten bedraagt EUR 47,7 miljoen

Petroplus International NV ("Petroplus") kondigt vandaag haar resultaten over het eerste kwartaal van 2004 aan. Petroplus rapporteert een nettowinst van EUR 47,7 miljoen vergeleken met een nettowinst van EUR 8,2 miljoen in het eerste kwartaal van 2003. Exclusief bijzondere baten laat het eerste kwartaal van 2004 een nettoverlies zien van EUR 0,9 miljoen. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen