Geen akkoord over prepensioen

Datum nieuwsfeit: 19-05-2004
Bron: FNV
U ontvangt dit bericht van de FNV Berichtenservice. Meer informatie kunt u vinden op http://actualiteit.cms.fnv.nl/renderer.do/menuId/8886/returnPage/8886/itemId/18843/instanceId/8888/pageId/6841/

Geen akkoord over prepensioen

Kabinet en sociale partners hebben bij het Voorjaarsoverleg geen overeenstemming bereikt over een nieuwe regeling voor Vut, prepensioen en levensloop. Consequentie is dat de vorig jaar bij het Najaarsakkoord afgesproken 'bijna-nullijn' bij de CAO-onderhandelingen in 2005 zogoed als zeker van tafel is.

Vandaag, woensdag 19 mei, beraadt de Federatieraad, het parlement van de FNV waarin de 14 bondsvoorzitters zitting hebben, zich over de nu verder te volgen strategie. FNV-voorzitter De Waal na afloop van het ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen