Stork verkoopt deel industrieterrein in Hengelo

Bron: Stork Groep NV
Stork Groep NV

Stork verkoopt deel industrieterrein in Hengelo

De Gemeenteraad van Hengelo heeft gisteravond zijn goedkeuring gehecht aan de aankoop door de gemeente van een deel van het industrieterrein van Stork in het kader van het Hengelose project 'Hart van Zuid'. Onder voorbehoud van deze goedkeuring had Stork eerder al met de gemeente Hengelo overeenstemming bereikt over deze grondverkoop. De totale waarde van de diverse bedrijfsterreinen van Stork waarop deze transactie betrekking heeft, bedraagt EUR 12 miljoen. De betaling zal in termijnen geschieden, waarvan ongeveer driekwart in 2004 en het restant naar verwachting in 2006.

De opbrengsten ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen