Manifestatie in Oostgroninger aardappelzetmeelfabriek

Datum nieuwsfeit: 22-05-2004
Bron: Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

Kaartverkoop start voor theater- en muziekmanifestatie 'Faust Inc.' in Oostgroninger aardappelzetmeelfabriek

De kaartverkoop voor de theatermanifestatie 'Faust Inc.' is van start gegaan. Aan de groots opgezette theater- en muziekvoorstellingen werken professionele en amateurtoneelspelers mee. Daarnaast verlenen muzikanten en vele vrijwilligers uit de hele regio hun medewerking. Plaats van handeling is een historische locatie in de open lucht: de voormalige aardappelzetmeelfabriek van Avebe, aan het Ruiten A-kanaal 28 in het Oostgroninger Ter Apel.

Op 5000 flyers, op ruim 500 posters en via persberichtgeving wordt het telefoonnummer aangegeven waarop belangstellenden kaarten kunnen reserveren. Voor de try-outs ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen