Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Publicatie Consumeren in magere tijden: Aldi Jam en Douwe Egberts ko..

Datum nieuwsfeit: 24-05-2004
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht


SWOCC, 24 mei 2004
Persbericht SWOCC - Publicatie Consumeren in magere tijden: Aldi Jam en Douwe Egberts koffie?

Deze week verschijnt bij SWOCC publicatie 28 getiteld Consumeren in magere tijden: Aldi jam en Douwe Egberts koffie? over consumptie en merkgedrag ten tijde van economische recessie. Geschreven door drs. Tamara van der Peet.

Hoewel de economie inmiddels langzaam aan het opkrabbelen is, blijft de consument negatief gestemd. Consumptiecijfers dalen nog steeds en ook het nog immer slechte vertrouwen in de economie toont aan dat men de recessie nog niet te boven is. Hoog tijd dus ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie