Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Onderzoek InterBank: kwaliteit advies kan beter

Datum nieuwsfeit: 24-05-2004
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Onderzoek InterBank:

Consument tevreden over tussenpersoon, maar kwaliteit advies kan beter

AMSTERDAM, 24 mei 2004 - De tussenpersoon levert over het algemeen goed werk. Iets meer dan de helft van de Nederlanders raadpleegt een tussenpersoon en 86% van hen zegt positieve ervaringen te hebben. Maar van de consumenten die negatieve ervaringen hebben, is bijna driekwart (72%) achteraf niet tevreden over het gegeven advies. Dit blijkt uit een consumentenonderzoek onder vijfhonderd Nederlanders in opdracht van financieringsonderneming InterBank.

De tussenpersoon krijgt waardering voor onder andere een goede uitleg van de voor- en nadelen ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie