Iomega voert besturingssysteem Microsoft Windows Storage Server 2003..

Datum nieuwsfeit: 26-05-2004
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Iomega voert besturingssysteem Microsoft Windows Storage Server 2003 in voor NAS instapservers

Amsterdam, 26 mei 2004 - Iomega International SA, het Europese filiaal van Iomega Corporation (NYSE: IOM) dat wereldleider is op het vlak van gegevensopslag, kondigt de lancering aan van twee nieuwe NAS-instapservers (Network Attached Storage): Iomega NAS 200m (160GB*) en Iomega NAS 300m (240GB). Deze nieuwe NAS-servers zijn ontworpen voor de KMO's, werkgroepen en gedelokaliseerde bureaus en werken onder het besturingssysteem van marktleider Microsoft Windows Storage Server 2003 dat wordt gebruikt in de categorie van instapservers (waarvan de prijs minder dan 2 000 euro bedraagt).
...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen