Ipswitch WS_FTP Pro Server 5.0

Meer uit deze bron
Ingezonden persbericht

Ipswitch WS_FTP Pro Server 5.0

Hoofddorp - 27 mei 2004, SCOS Automation bv, de distributeur van de producten van Ipswitch Inc., komt met een nieuwe versie van Ipswitch WS_FTP Pro Server, versie 5.0. Hierin zitten veel nieuwe mogelijkheden vooral betreffende extra beveiliging en server management voor schijfruimte beheer, beperken van bandbreedte gebruik en het toewijzen van een home directory.

Nieuw is de integratie van uitgebreide workflow met automatische notificatie bijvoorbeeld bij het uploaden, downloaden, verwijderen etc. van een file. Er kan dan een notificatie verzonden worden via SMS, SMTP of een extern programma. Verder kent deze versie extra beveiliging en data protectie met Clear Command Channel (CCC). Het CCC commando (van RFC 228) verstuurt de user id en wachtwoord met encryptie waarna de Command Channel weer wordt vrij gegeven voor ftp commando's terwijl de Data Channel encrypted blijft.

De WS_FTP Pro Server werkt uitstekend samen met WS_FTP Pro van Ipswitch Inc. en de volgende maand nieuw te verschijnen WS_FTP Home.

U kunt de nieuwe versie 5.0 downloaden en evalueren via www.ipswitch.nl.

Ipswitch Inc. is de leverancier van betaalbare Internet software. Meer dan 60 miljoen gebruikers versturen iedere dag hun email met de email server van Ipswitch (IMail Server), monitoren hun netwerk (WhatsUp Gold) of verplaatsen files over het Internet (WS_FTP)

Inlichtingen:
SCOS Software