BEA Systems onthult 'Liquid Computing' visie

Datum nieuwsfeit: 27-05-2004

service-oriented architecture-aanpak helpt complexiteit van bedrijfs-IT verminderen en zal economische aspecten van IT fundamenteel veranderen SAN FRANCISCO?BEA eWORLD/AMSTELVEEN, 27-05-2004

Op zijn jaarlijkse technologiebijeenkomst eWORLD heeft BEA Systems, leverancier van applicatieinfrastructuursoftware, nieuwe producten en diensten gepresenteerd die haar Liquid Computing?-concept ondersteunen. Liquid Computing is BEA's visie op een snelle en soepele IT die de flexibele onderneming van vandaag optimaal ondersteunt. Het concept is gebaseerd op "Service-Oriented Architecture" (SOA) en heeft als doel alle acties binnen ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen