SAS introduceert nieuwe versie SAS Risk Dimensions

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

SAS introduceert nieuwe versie SAS Risk Dimensions

Volgende stap in evolutie risicobeheersing

Huizen, 27 mei 2004 Tegenvallende economische ontwikkelingen, toegenomen concurrentie en nieuwe regelgeving zoals Basel II en Sarbanes-Oxley vergroten de vraag naar oplossingen voor risicobeheersing. Om aan deze groeiende behoefte tegemoet te komen, introduceert SAS de nieuwste versie van SAS Risk Dimensions. Dankzij functies zoals portfolio-optimalisatie, verbeterde kasstroomanalyse, kredietrisico- en activa/passiva-modellen, en dankzij de toegenomen schaalbaarheid kunnen bedrijven risico s waaraan zij blootstaan met nog meer precisie meten en in de hand houden.

SAS Risk ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen