Juridische documenten en Bedrijfsformulieren: de twee nieuwste progr..

Datum nieuwsfeit: 01-06-2004
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

- PERSBERICHT-

Juridische documenten en Bedrijfsformulieren: de twee nieuwste programma's van Davilex Business die een besparing in kosten en tijd opleveren.

Juridische documenten van Davilex Business bevat meer dan 60 veelgebruikte officiële juridische documenten op het gebied van onder meer arbeidsrelatie, verkoop/ inkoop, huur/ verhuur en ondernemingsrecht. De documenten, die in nauwe samenwerking met advocaten en notarissen zijn opgesteld, kunnen in Microsoft Word bewerkt worden. Zo heeft de gebruiker de beschikking over tal van juridische documenten zonder dat hieraan hoge juridische kosten zijn verbonden.

Gespreksnotitie, sollicitantenvragenlijst, bestelformulier, autokosten, kasbewijs. Zomaar een greep uit ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen