Boekhoudpakket MINOX bestaat twintig jaar

Ingezonden persbericht

Amersfoort, 1 juni 2004

Boekhoudpakket MINOX bestaat 20 jaar

VEENENDAAL - MINOX (voorheen MIDAS) bestaat deze zomer twintig jaar. Al sinds de introductie in 1984 behoort MINOX tot de grote namen van boekhoudpakketten die specifiek zijn ontwikkeld voor de PC.

Tienduizenden bedrijven, accountants- en administratiekantoren gebruiken dit pakket, dat van oudsher door en voor accountantskantoren is ontwikkeld. "Deze continue samenwerking is anno 2004 nog steeds bepalend voor de hoge mate van kwaliteit", stelt directeur A.M.G. Janssen van Schaake Software Products BV te Veenendaal, het bedrijf dat MINOX ontwikkelt en distribueert.

...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen