Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau
Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau Inloggen Abonneren Over Nieuwsbank Uw reactie

Nieuwsbank voorpagina
  Alle persberichten van vandaag
  Persbericht plaatsen
  Verstuur persbericht
Ontvang persberichten
Uitgebreid zoeken

RSS Follow nieuwsbank on Twitter Nieuwsbank B.V. on LinkedIn

N.G.J. Schouten B.V. neemt Nutrilab B.V. over

Datum nieuwsfeit: 11-04-2006
Dit is een authentiek persbericht Bron: Henk Schouten
Meer berichten uit deze bron Meer berichten uit deze bron
Printversie Printversie
Zoek soortgelijke berichten Zoek soortgelijke berichten

Bookmark and Share

N.G.J. Schouten B.V. neemt Nutrilab B.V. over

GIESSEN, 20060411 -- Tussen de directies van Royal Schouten Group N.V. en N.G.J. Schouten B.V. is overeenstemming bereikt over de overname van de aandelen Nutrilab B.V. De overdracht vond vrijdag 7 april plaats. Nutrilab b.v. heeft zich vanaf 1965 ontwikkeld tot een gerenommeerd analytisch laboratorium voor de dier- en humane voedingsmiddelen industrie. Met haar 14 medewerkers onderscheidt Nutrilab zich als een flexibel, betrouwbaar en efficiënt laboratorium. Nutrilab heeft zich de laatste jaren toegelegd op uitbreiding van het diensten pakket, voor de food- , feed- en farmaceutische markt en vlotte communicatie met haar klanten.

N.G.J. Schouten b.v. is de aandeelhouder van een aantal bedrijven die zich bezighoudt met advisering op het gebied van kwaliteitszorg, certificering van met name GMP-systemen en de ontwikkeling en verkoop van innovatieve foodconcepten.

Henk Schouten, directeur van N.G.J. Schouten B.V. zegt over de aankoop van Nutrilab: "Wij zien Nutrilab als een logische toevoeging aan de activiteiten van onze dochtermaatschappij Schouten Agrarisch Adviesburo. De overname is een versterking van de kennisintensieve dienstverlening van deze onderneming".

Royal Schouten Group N.V. is een groep bedrijven, die zich toelegt op de ontwikkeling, productie, marketing en verkoop van additieven en ingrediënten ten behoeve van humane en dierlijke voedingsproducten.

Bert Piëst, algemeen directeur van Royal Schouten Group N.V. over de verkoop van Nutrilab: "Wij zijn verheugd in N.G.J. Schouten B.V. een aandeelhouder voor Nutrilab te hebben gevonden, die een duidelijke visie heeft op de toekomst van laboratoriumactiviteiten en die Nutrilab nog meer groeimogelijkheden kan geven".

Noot voor redacties

Bookmark and Share

Dit is een bericht uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Gegevens in dit bericht kunnen verouderd zijn. Overname is toegestaan onder voorwaarden. Eventueel in dit bericht vermelde (e-mail) adressen en telefoonnummers zijn uitsluitend bedoeld voor journalisten.

// zoek soortgelijke berichten // Meer berichten uit deze bron // Printversie

Klik hier voor het Nieuwsbank persberichtenformulier

Voorpagina / / Persberichten lezen / / Persbericht plaatsen / / Wie-is-Wie

Abonneren -- Over Nieuwsbank -- Privacy Policy -- Uw reactie