Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau
Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau Inloggen Abonneren Over Nieuwsbank Uw reactie

Nieuwsbank voorpagina
  Alle persberichten van vandaag
  Persbericht plaatsen
  Verstuur persbericht
Ontvang persberichten
Uitgebreid zoeken

RSS Follow nieuwsbank on Twitter Nieuwsbank B.V. on LinkedIn

Zorgcomfortwinkel.nl biedt een hele zorg minder

Datum nieuwsfeit: 31-10-2009
Dit is een authentiek persbericht Bron: Zorgcomfortwinkel
Printversie Printversie
Zoek soortgelijke berichten Zoek soortgelijke berichten

Bookmark and Share

Partnertip, Ontvang kortingen op:

Tot 25% korting op parkeren bij Schiphol? Bezoek ons nu

Geldig t/m: 30 Dec 2014

Internetvergelijken.nl - Tot 15% korting op internet abonnementen

Geldig t/m: 30 Okt 2014

Powered by Vouchercode.nl, onderdeel van Rebel Internet

Scroll de pagina (druk op een toets of muisknop om het scrollen te stoppen)

Zorgcomfortwinkel.nl biedt een hele zorg minder

Anoniem en eenvoudig de nieuwste zorgproducten online aanschaffen

AMSTELVEEN, 20091031 -- Zorgcomfortwinkel.nl heeft een totaalassortiment zorghulpmiddelen voor ouderen en hulpbehoevenden. Slechts enkele muiskliks zijn voldoende om de artikelen thuis te laten afleveren. Het assortiment wordt continu aangevuld met de nieuwste artikelen van de hoogste kwaliteit - onlangs bijvoorbeeld met een revolutionaire nieuwe plastuit voor vrouwen en de PowerBall, een handtrainingsbal voorzien van NASA technologie.

Als het aanschaffen van zorghulpmiddelen een zorg is

Niet iedereen koopt zonder gêne een drinkbeker voor volwassenen of aangepast bestek - als ze al te vinden zijn. En wie in een scootmobiel zit, kan niet even snel de deur uit om een voetenwarmer aan te schaffen. Mensen die zorg nodig hebben, hebben dus óók vaak zorg nodig bij het aanschaffen van voor hen handige of zelfs onmisbare hulpmiddelen. Zorgcomfortwinkel.nl biedt uitkomst. M. Rotteveel, eigenaar van de webwinkel: "Door bezuinigingen in de zorg moeten mensen steeds vaker zelf zorghulpmiddelen aanschaffen. Daarnaast worden ouderen bijvoorbeeld steeds meer gemotiveerd langer zelfstandig te blijven wonen. Dat kan vaak wel, maar niet zonder hulpmiddelen. Zorgcomfortwinkel.nl heeft vrijwel al deze hulpmiddelen in voorraad. En levert ze binnen enkele dagen af aan huis."

Altijd de nieuwste producten

Het assortiment wordt continu aangevuld. Zo is nu een nieuwe plastuit voor vrouwen verkrijgbaar, gemaakt van een flexibel, waterafstotend, hygiënisch en uitwasbaar materiaal. De plastuit is door een uniek ontwerp lekvrij en het materiaal voorkomt dat urine en bacteriën zich aan het oppervlak hechten. Een ander nieuw product is de PowerBall - een unieke handtrainingsbal die met behulp van de nieuwste wetenschappelijke theorieën op het gebied van bewegingstherapie door NASA is ontwikkeld.

Meer informatie is te vinden op www.zorgcomfortwinkel.nl.

Noot voor redacties

Bookmark and Share

Dit is een bericht uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Gegevens in dit bericht kunnen verouderd zijn. Overname is toegestaan onder voorwaarden. Eventueel in dit bericht vermelde (e-mail) adressen en telefoonnummers zijn uitsluitend bedoeld voor journalisten.

// zoek soortgelijke berichten // Printversie

Klik hier voor het Nieuwsbank persberichtenformulier

Voorpagina / / Persberichten lezen / / Persbericht plaatsen / / Wie-is-Wie

Abonneren -- Over Nieuwsbank -- Privacy Policy -- Uw reactie