Twitmij, geld verdienen met Twitteren

Datum nieuwsfeit: 27-11-2009
Bron: Twitmij.nl

Twitmij, geld verdienen met Twitteren

DEN HAAG, 20091127 -- Twitmij start vandaag, het eerste Nederlandse bedrijf met Pay Per Tweet.

Pay Per Tweet is een nieuwe vorm van online adverteren. Deze nieuwe vorm van adverteren houdt in dat adverteerders betalen voor het laten schrijven van tweets (artikelen) op Twitter. Als twitteraar krijg je dus betaald voor het schrijven van een redactionele tweet. Twitmij is op zoek naar twitteraars die geld willen verdienen met het schrijven van tweets.

In Nederland zijn naar schatting meer dan 400.000 Twitter gebruikers die dagelijks duizenden berichten tweeten. Iedere twitteraar heeft zijn eigen followers. Een Twitmij tweet is een redactioneel geschreven bericht op een twitteraccount. Als adverteerder kun je via Twitmij tweets inkopen, op deze wijze kan er een online buzz worden gecreëerd.

Populair
Twitteren wordt steeds populairder, zo werd onlangs bekend dat @breakingnews, een twitteraccount met 1,4 miljoen followers van een 19-jarige Nederlander is verkocht aan het Amerikaanse MSNBC.COM.

Twitmij is initiatief van Blogmij een advertorial netwerk met ruim vijftienhonderd aangesloten weblogs die betaald krijgen voor het plaatsen van doelgroep gerelateerde postings.

Aanmelden kan via www.twitmij.nl

Noot voor redacties