Now Let's Play organiseert Opleiding tot Meester Oplichter

EINDHOVEN, 20100819 -- Now Let's Play | NLP Opleidingen Nederland start met het organiseren van de opleiding tot Meester Oplichter. Initiatiefnemer, verzinner en ontwikkelaar Bjorn Vos is vennoot en hoofdtrainer bij de organisatie.

De opleiding tot Meester Oplichter stelt ondernemers, verkopers en medewerkers die contacten met klanten onderhouden in staat om de verkoop van hun producten en diensten op een nieuwe manier te bekijken en te ervaren. "De titel Meester Oplichter kan in eerste instantie misleidend overkomen", aldus Bjorn Vos, "maar het komt voort uit het gegeven dat je altijd meer betaalt voor een product dan het werkelijk waard is. Vanuit die optiek is elke commercile transactie een vorm van oplichting en kun je het verkoopvak zien als iets waar je een Meester Oplichter in kunt worden."
De opleiding is volledig gecertificeerd en leidt bij succesvol afronden tot het certificaat Meester Oplichter en de officile certificering tot NLP Business Practitioner van de Society of NLP in Amerika.

Datum, duur en locatie
De opleiding start op 23 september en zal in het Stayokay in Valkenswaard worden georganiseerd. De opleiding duurt 8 dagen die zijn verdeeld over twee blokken van 4 dagen.

Over Now Let's Play | NLP Opleidingen Nederland
Now Let's Play | NLP Opleidingen Nederland organiseert trainingen, workshops, opleidingen en coaching in Neurolingustisch Programmeren voor zowel particulieren als bedrijven en instellingen. Now Let's Play is aangesloten bij de Society of NLP in Amerika, de organisatie van Dr. Richard Bandler, n van de grondleggers van NLP.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Bjorn Vos op 040-8511205 of via nlp@ditisnlp.nl

Deel: ' Now Let's Play organiseert Opleiding tot Meester Oplichter '