Gecertificeerde koppeling voor Softbrick met AFAS Software

Softbrick BV is opgenomen als gecertificeerd partner in het partnernetwerk van AFAS Software. Centraal in deze samenwerking staat de koppeling tussen de software van AFAS: AFAS Profit en Softbrick Workforce Management software.

GELDERMALSEN, 20120305 -- De ontwikkelaar van Workforce Management software uit Geldermalsen, heeft de afgelopen jaren al diverse koppelingen gerealiseerd met AFAS Profit, met name binnen de retailbranche. Deze koppeling kan door gezamenlijk klanten worden gebruikt voor de gegevensuitwisseling tussen beide software applicaties, waardoor meer efficiency behaald kan worden. Enerzijds betreft dit personeelsinformatie gegevens die in het Softbrick systeem worden ingelezen. Anderzijds worden de gerealiseerde uren automatisch richting AFAS Profit HRM/Payroll verstuurd, gereed voor de verloning van medewerkers. De gebruiker kan dankzij de koppeling tussen de software systemen, enorm veel tijd besparen en bovendien wordt het aantal fouten drastisch verminderd.

Partnership
De certificering door AFAS Software aan Softbrick garandeert een betrouwbare koppeling waarin kennis en kunde voorop staan. Daarnaast staat deze samenwerking voor een partnership waarin gelijkwaardigheid centraal staat en de krachten worden gebundeld in de behoefte voorziening aan de klant, nu en in de toekomst.

Over AFAS Software
Het Nederlandse familiebedrijf AFAS Software ontwikkelt softwareproducten voor zowel de zakelijke als de consumentenmarkt op een maatschappelijk verantwoorde manier waarbij klanten, medewerkers en milieu centraal staan. AFAS Software automatiseert bedrijven en organisaties uit alle branches met complete en moderne (online) bedrijfssoftware. Consumenten krijgen met het online huishoudboekje AFAS Personal inzicht in hun persoonlijke geldzaken en daardoor grip op hun uitgavenpatroon. AFAS is hoofdsponsor van voetbalclub AZ, de AFAS Tennis Classics en het AFAS Circustheater in Den Haag. Kijk voor meer informatie over het partnetwerk van AFAS op www.afaspartner.nl.

Over Softbrick BV
Softbrick ontwikkelt en levert al ruim vijftien jaar Workforce Management software, met oplossingen voor normeren en budgetteren, personeelsplanning, tijdregistratie en toegangscontrole. Softbrick zorgt ervoor dat bedrijven hun belangrijkste kostenpost - personeel - kunnen beheren, verlagen en voor altijd kunnen beheersen. Het resultaat: inzicht in tijd, rendement uit arbeid.
Organisaties kunnen bij Softbrick terecht voor een totaaloplossing voor Workforce Management die concernbreed en internationaal kan worden ingezet. De branchespecifieke kennis die wij door de jaren heen hebben opgebouwd, is direct doorvertaald naar onze producten. Daarom zorgt onze software voor een merkbare verbetering van uw bedrijfsprocessen, ongeacht uw branche of organisatiegrootte. Voor meer informatie over Softbrick, ga naar www.softbrick.nl.

Bron: Softbrick BV

EINDE PERSBERICHT

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Noot voor redacties