N/I/E/U/W/S/bank interactief Nederlands persbureau

Datum nieuwsfeit: 10-04-2012
Dit is een authentiek persbericht Bron: Victor Mundi

Victor Mundi ontwikkelt ledenplatform voor achterban FNV Zelfstandigen

Belangenbehartiger met ruim 15.000 zelfstandig ondernemers biedt leden digitale werkplek aan

NOORDBEEMSTER, 20120410 -- Victor Mundi, all-in-one businessplatform, lanceert vandaag samen met FNV Zelfstandigen, belangenbehartiger van ruim 15.000 zelfstandigen, het ledenplatform ‘Victor Inside’ voor de leden van FNV Zelfstandigen. Op dit platform kunnen leden netwerken met collega-ondernemers, opdrachten vinden op de marktplaats en hun bedrijfsadministratie bijhouden. Daarnaast kunnen zij hier ook alle ledendiensten, kortingen en standaardsjablonen voor contracten en dergelijke die FNV Zelfstandigen aanbiedt, vinden.

“Deze samenwerking is, na onze officiële lancering in maart 2011, een nieuwe mijlpaal voor Victor Mundi,” zegt oprichter Jeroen Sakkers. “De afgelopen maanden is er keihard gewerkt om de ruim 15.000 leden van FNV Zelfstandigen in april te kunnen verwelkomen.  Deze leden kunnen op het platform contact leggen met andere leden, maar ook met collega-ondernemers die zich op Victor Mundi bevinden.” Victor Mundi is sinds kort als ledenplatform ‘Victor Inside’ in white label beschikbaar voor ondernemersorganisaties en (commerciële) –instellingen. FNV Zelfstandigen is de eerste partner die dit ledenplatform aanbiedt aan haar leden.

Het platform wordt voor FNV Zelfstandigen volledig in hun eigen huisstijl opgeleverd. Een advertentiemodule – gelijk aan Google AdWords – zorgt ervoor dat zelf toegevoegde (partner)aanbiedingen op elegante wijze onder de aandacht worden gebracht van de ondernemers op het ledenplatform. Zo kan een incassoservice als relevante advertentie worden getoond als een ondernemer een factuur verzendt via het platform. “Behalve het vinden, binden en boeien van de achterban wordt het huidige (partner)aanbod van FNV Zelfstandigen zo ook extra onder de aandacht gebracht,” aldus Sakkers.

“Wij willen met dit platform de kansen van de ondernemende leden van FNV Zelfstandigen vergroten. Vaak wordt de kracht van je eigen netwerk over het hoofd gezien. Naast de sociale media als LinkedIn, Twitter en Facebook, zijn daarom ook tools als Outlook, Hotmail en Gmail in het platform geïntegreerd. De krachtige netwerktools zorgen er vervolgens voor dat leden hun netwerk in kunnen zetten om nog succesvoller te worden,” zegt Sakkers. Het platform wordt grotendeels gratis aangeboden aan de leden, als integraal onderdeel van de ledendiensten.

Over Victor Mundi
 Victor Mundi (Latijn voor ‘wereldveroveraar’) is opgericht door broers Jeroen en Robbie Sakkers, die uit een echte ondernemersfamilie komen. Tijdens de vele keukentafelgesprekken en verjaardagen kwamen dan ook vaak ondernemersproblemen en –uitdagingen aan bod. Er bleek een patroon aan problemen te zijn bij ondernemers: het vinden van klanten en opdrachten (75%), de onoverzichtelijke bedrijfsadministratie (88%) en het samen (net)werken met collega’s en andere ondernemers (73%) vormt vaak een probleem. Maar hier bleek wereldwijd nog geen simpele of betaalbare oplossing voor te zijn.

Daarom is het heft in eigen hand genomen: in samenwerking met een groep van duizend enthousiaste ondernemers is all-in-one businessplatform Victor Mundi ontwikkeld, met als onderliggende missie making life much easier for each entrepreneur. De insteek van het platform is dat je jouw netwerk optimaal inzet en daarmee de waarde van jouw netwerk maximaliseert. Het platform is in maart 2011 officieel gelanceerd in Nederland en heeft inmiddels meer dan 30.000 geregistreerde profielen verzameld.

Noot voor redacties

Bookmark and Share

Dit is een bericht uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Gegevens in dit bericht kunnen verouderd zijn. Overname is toegestaan onder voorwaarden. Eventueel in dit bericht vermelde (e-mail) adressen en telefoonnummers zijn uitsluitend bedoeld voor journalisten.

// Vindplaats van dit bericht