Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Wakker Dier start plofkipcampagne tegen McDonald's, Olvarit en Struik

Datum nieuwsfeit: 14-04-2012
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Amsterdam, 14 april 2012; Wakker Dier start vandaag een campagne tegen drie bedrijven die plofkip gebruiken: Olvarit, Struik en McDonald's. Radiospots zijn te horen op 7 landelijke en 13 regionale zenders. De meeste A-merken gebruiken nog plofkip, terwijl de fabrikanten naar consumenten toe suggereren alleen de beste ingrediënten te gebruiken. Wakker Dier wil dat fabrikanten, fastfoodketens en supermarkten afstappen van de plofkip vanwege het dierenleed. De plofkip is een extreem snelgroeiende kip die door overgewicht vaak moeilijk of zelfs niet meer kan lopen. Veel plofkippen lijden pijn door pootontstekingen en borstblaren en ze hebben veel antibiotica nodig. Plofkipcampagne...
Dit was het begin van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie