Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau
Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau Inloggen Abonneren Over Nieuwsbank Uw reactie

Nieuwsbank voorpagina
  Alle persberichten van vandaag
  Persbericht plaatsen
  Verstuur persbericht
Ontvang persberichten
Uitgebreid zoeken

RSS Follow nieuwsbank on Twitter Nieuwsbank B.V. on LinkedIn

Singles Fun Facts enquête: wat hebben singles met elkaar gemeen?

Datum nieuwsfeit: 20-04-2012
Dit is een authentiek persbericht Bron: Soulmade Holding BV
Meer berichten uit deze bron Meer berichten uit deze bron
Printversie Printversie
Zoek soortgelijke berichten Zoek soortgelijke berichten

Bookmark and Share

Partnertip, Ontvang kortingen op:

Tot 25% korting op parkeren bij Schiphol? Bezoek ons nu

Geldig t/m: 30 Dec 2014

Internetvergelijken.nl - Tot 15% korting op internet abonnementen

Geldig t/m: 30 Okt 2014

Powered by Vouchercode.nl, onderdeel van Rebel Internet

Scroll de pagina (druk op een toets of muisknop om het scrollen te stoppen)

SINGLES Fun Facts enquête: wat hebben singles met elkaar gemeen?

De single vindt zichzelf happy én knap

OOSTERHOUT, 20120420 -- Dat de doorsnee single niet bestaat moge duidelijk zijn maar uit een steekproef blijkt dat ze meer met elkaar gemeen hebben dan op het eerste gezicht lijkt. Zo is 70 procent happy, slaapt meer dan de helft aan de rechterzijde van het bed, drinken ze liever koffie dan thee, verkiezen ze strand boven bos en noemt 80 procent zichzelf knap. Dit blijkt uit een enquête die werd uitgevoerd door online magazine Singlessite.nl in samenwerking met de VARA.

Voor het thema programma van Evenblij met Singles dat op 19 april door de VARA werd uitgezonden hield Singlessite.nl een steekproef onder 102 singles naar hun levensstijl en voorkeuren.

Sperziebonen
Zo vindt men sperziebonen veruit de lekkerste groente, melkchocolade smakelijker dan puur en is kaas het favoriete broodbeleg. Uitgaan is het meest vervelende om alleen te doen en komt George Clooney als lekkerste man en Doutzen Kroes als lekkerste bekende vrouw uit de bus. Vrouwen zien het mannelijk torso als meest sexy lichaamsdeel, de mannen kunnen niet kiezen tussen billen en borsten. Zo’n 70 procent vindt dat lengte ertoe doet en 14 procent heeft nooit seks.

Naakt
Maar liefst 70 procent noemt zichzelf een happy single, 17 procent overweegt therapie en bij 10 procent doet mama nog wel eens een poging om zoon of dochterlief te koppelen. De single rijdt het liefst een Audi, poetst de tanden net iets vaker elektrisch dan met de hand en gaat een kwart om 23.30 naar bed. Het meeste geld wordt uitgegeven aan kleding en 62 procent slaapt naakt. Honden zijn populairder dan katten en 10 procent van de singles vindt dieren beter gezelschap dan mensen.

Buikje
Volgens de singles is uitgaan nog altijd de beste manier om een date te scoren, verkiest 78 procent Roemers boven Wilders en plassen er net iets meer mannen staand dan zittend. 64 procent vindt dat mannen best een buikje mogen hebben en een derde van de vrouwen draagt liever een HEMA onderbroek dan sexy lingerie. Zowel mannen als vrouwen hebben overigens liever een jong blaadje dan een oude bok als partner.

Boulevard
Op vakantie gaat men liever met de tent dan met de caravan en verkiest 75 procent Berlijn boven Benidorm als bestemming. Verreweg de meeste singles geven de voorkeur aan slowfood en 91 procent van de singles zegt te kunnen koken. Van de ondervraagde vrijgezellen zit 41 procent 1 a 2 uur per dag achter de computer en 74 procent van hen kijkt liever naar Boulevard dan naar Shownieuws.

Over Online Magazine Singlessite.nl:
Singlessite.nl is eind 2004 opgericht en uitgegroeid tot hét onafhankelijkeonline magazine voorde zelfbewuste, nieuwsgierige single van nu.Singlessite.nl informeert maandelijks ruim 35.000 unieke bezoekers en is een onuitputtelijke informatiebron voor alle M/V singles in heel Nederland.

Noot voor redacties

Bookmark and Share

Dit is een bericht uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Gegevens in dit bericht kunnen verouderd zijn. Overname is toegestaan onder voorwaarden. Eventueel in dit bericht vermelde (e-mail) adressen en telefoonnummers zijn uitsluitend bedoeld voor journalisten.

// zoek soortgelijke berichten // Meer berichten uit deze bron // Vindplaats van dit bericht // Printversie

Klik hier voor het Nieuwsbank persberichtenformulier

Voorpagina / / Persberichten lezen / / Persbericht plaatsen / / Wie-is-Wie

Abonneren -- Over Nieuwsbank -- Privacy Policy -- Uw reactie