Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau
Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau Inloggen Abonneren Over Nieuwsbank Uw reactie

Nieuwsbank voorpagina
  Alle persberichten van vandaag
  Persbericht plaatsen
  Verstuur persbericht
Ontvang persberichten
Uitgebreid zoeken

RSS Follow nieuwsbank on Twitter Nieuwsbank B.V. on LinkedIn

BRP organiseert Spyder Roadster days op 21 en 22 april

Datum nieuwsfeit: 21-04-2012
Dit is een authentiek persbericht Bron: Bombardier Recreational Products Inc. (BRP)
Meer berichten uit deze bron Meer berichten uit deze bron
Printversie Printversie
Zoek soortgelijke berichten Zoek soortgelijke berichten

Bookmark and Share

Partnertip, Ontvang kortingen op:

Tot 25% korting op parkeren bij Schiphol? Bezoek ons nu

Geldig t/m: 30 Dec 2014

Internetvergelijken.nl - Tot 15% korting op internet abonnementen

Geldig t/m: 30 Okt 2014

Powered by Vouchercode.nl, onderdeel van Rebel Internet

Scroll de pagina (druk op een toets of muisknop om het scrollen te stoppen)

BRP organiseert Spyder Roadster days op 21 en 22 april

GENT, 20120419 -- BRP, wereldleider in recreatieve gemotoriseerde voertuigen, organiseert in Nederland Spyder Roadster Days op 21 en 22 april. Alle Spyder® Roadster Dealers zijn tijdens dat weekend open en bieden hun klanten speciale promoties. Kortom, de ideale gelegenheid om de unieke rij-ervaring van BRP’s eerste ‘on-road’ voertuig te testen!

Zoals elk jaar worden weer de Spyder Roadster Days georganiseerd en wel op 21 en 22 april. Alle Nederlandse Spyder Dealers zijn het hele weekend open en zijn er speciale aanbiedingen. Zo kunnen klanten rustig de tijd nemen om het voertuig te testen. Met zijn unieke Y-structuur, twee wielen voor en één achter, biedt de Can-Am Spyder Roadster een volkomen unieke en actieve manier van rijden in de buitenlucht. De machine biedt het beste van twee werelden, de kracht, de kick en het vermogen van een motor, en het comfort van een cabriolet. De Spyder Roadster wordt aangedreven door de legendarische Rotax V-Twin 990-motor en wordt gecontroleerd door geavanceerde technologieën als VSS voor stabiliteit en ABS en TCS voor tractiecontrole die ontworpen weren in samenwerking met Bosch.

De Spyder Roadster is verkrijgbaar in twee modellen, een sportieve RS Roadster en een RT Roadster die het ultieme comfort bieden voor langere tochten. Een bijkomend voordeel is dat de berijder enkel een geldig autorijbewijs nodig heeft om met de Spyder te kunnen rijden.

De deelnemende dealers zijn:

Vos Oss Motoren
Obrechtstraat 23
5344 AT Oss
info@vos-oss.nl
www.vos-oss.nl

QFF Funbikes
Koperslager 18
5521 DE Eersel
info@quads-for-fun.nl
www.quads-for-fun.nl

Goedhart Motoren
Europaweg 1d
2411 NE  Bodegraven
info@goedhartmotoren.nl

Over BRP
Bombardier Recreational Products Inc. (BRP) is wereldleider op het gebied van ontwerp, ontwikkeling, fabricage, distributie en marketing van recreatieve gemotoriseerde voertuigen. De recreatieve voertuigen maakten vroeger deel uit van het Canadese moederbedrijf Bombarbier, maar zijn sinds 2003 ondergebracht in de zelfstandige onderneming BRP. BRP focust zich met name op innovatie en technologie in alle marketen waarin zij actief is, omdat zij haar klanten een unieke, veilige en verantwoorde motorsportervaring wil bieden. Vandaag zijn er bijna 6000 BRP werknemers in Amerika, Europa en Azië en worden de producten in meer dan 100 landen verdeeld. In België verdeelt BRP de merken Sea-Doo® (waterscooters), Evinrude® (buitenboordmotoren), Can-Am® (terreinvoertuigen), Rotax® (motors) en Can-Am® Spyder® Roadster.
Bekende merken die BRP in Nederland voert zijn de Can-Am® ATV’s, Sea-Doo® waterscooters, Evinrude buitenboordmotoren® en ook de Can-Am® Spyder®, het eerste ‘on-road’ voertuig van BRP.

www.brp.com/

[Roadster]

Noot voor redacties

Bookmark and Share

Dit is een bericht uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Gegevens in dit bericht kunnen verouderd zijn. Overname is toegestaan onder voorwaarden. Eventueel in dit bericht vermelde (e-mail) adressen en telefoonnummers zijn uitsluitend bedoeld voor journalisten.

// zoek soortgelijke berichten // Meer berichten uit deze bron // Vindplaats van dit bericht // Printversie

Klik hier voor het Nieuwsbank persberichtenformulier

Voorpagina / / Persberichten lezen / / Persbericht plaatsen / / Wie-is-Wie

Abonneren -- Over Nieuwsbank -- Privacy Policy -- Uw reactie