Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau
Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau Inloggen Abonneren Over Nieuwsbank Uw reactie

Nieuwsbank voorpagina
  Alle persberichten van vandaag
  Persbericht plaatsen
  Verstuur persbericht
Ontvang persberichten
Uitgebreid zoeken

RSS Follow nieuwsbank on Twitter Nieuwsbank B.V. on LinkedIn

Samen efficiënt vergaderen met NotuBox

Datum nieuwsfeit: 25-04-2012
Dit is een authentiek persbericht Bron: NotuBiz Nederland b.v.
Meer berichten uit deze bron Meer berichten uit deze bron
Printversie Printversie
Zoek soortgelijke berichten Zoek soortgelijke berichten

Bookmark and Share

Samen efficiënt vergaderen met NotuBox

ROTTERDAM, 20120425 -- NotuBox, de applicatie van NotuBiz om papierloos te vergaderen, is uitgebreid met een nieuwe functionaliteit. Vanaf heden kan een gebruiker vanuit NotuBox zijn aantekeningen bij openbare documenten delen met een ieder die hij op de hoogte wil stellen van zijn gedachten bij een bepaald stuk. Een gebruiker kan eenvoudig een groep aanmaken die hij het document met zijn aantekeningen toezendt. Dit kan de eigen fractie zijn, maar ook alle fractievoorzitters of de werkgroep Energie. Ook niet-NotuBox-gebruikers kunnen worden opgenomen in de groep.

Via www.notubox2.nl kunnen gebruikers een groep personen samenstellen met wie ze hun aantekeningen bij een stuk willen delen. NotuBox-gebruikers krijgen vervolgens een mail dat zij de aantekeningen van de ander kunnen bekijken binnen de applicatie. Degenen die niet van NotuBox gebruikmaken, ontvangen een link naar het document en de aantekening erbij. Door online te werken, kan iedereen het document en de aantekeningen altijd bekijken en is er geen sprake van problemen met bijvoorbeeld te grote bijlages.

Efficiënt
Rufus Flipse, directeur van NotuBiz: “Door deze nieuwe functionaliteit groeit NotuBox van een persoonlijke manier om papierloos te vergaderen uit tot een applicatie waarin ook het samenwerkingsaspect van vergaderen wordt ondersteund. Een vergadering is immers bedoeld om gedachten uit te wisselen en samen een stap verder te komen. Met de nieuwe optie maken we het onze klanten mogelijk hun visie op bepaalde stukken eenvoudig met anderen te delen.”
De nieuwe functionaliteit in NotuBox zorgt ervoor dat ieders aantekeningen bij een stuk al voor de vergadering te lezen zijn. Dit scheelt informatie-uitwisseling tijdens de vergadering. Zo kan het overleg zelf een stuk efficiënter verlopen. Bovendien blijven de aantekeningen bestendig bewaard. Dit alles gebeurt uiteraard papierloos en in één document. Eindeloze stromen kopieën met ieders toevoegingen behoren met deze mogelijkheid dus tot het verleden.

NotuBox: sámen efficiënt papierloos vergaderen.

Noot voor redacties

Bookmark and Share

Dit is een bericht uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Gegevens in dit bericht kunnen verouderd zijn. Overname is toegestaan onder voorwaarden. Eventueel in dit bericht vermelde (e-mail) adressen en telefoonnummers zijn uitsluitend bedoeld voor journalisten.

// zoek soortgelijke berichten // Meer berichten uit deze bron // Vindplaats van dit bericht // Printversie

Klik hier voor het Nieuwsbank persberichtenformulier

Voorpagina / / Persberichten lezen / / Persbericht plaatsen / / Wie-is-Wie

Abonneren -- Over Nieuwsbank -- Privacy Policy -- Uw reactie