Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau
Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau Inloggen Abonneren Over Nieuwsbank Uw reactie

Nieuwsbank voorpagina

Datum nieuwsfeit: 26-04-2012
Dit is een authentiek persbericht Bron: Momondo
Printversie Printversie
Zoek soortgelijke berichten Zoek soortgelijke berichten

Bookmark and Share

Partnertip, Korting op: A). Aansprakelijkheid B). Rechtsbijstand C). Dating

Geldig t/m: 30 Sep 2014

Powered by Vouchercode.nl, onderdeel van Rebel Internet

Scroll de pagina (druk op een toets of muisknop om het scrollen te stoppen)

Momondo reispartner van het grootste muziekfestival van Noord-Europa

Reiswebsite Momondo maakt een vliegende start met het festivalseizoen

Kopenhagen, 20120426 -- De zomer komt er snel aan en de grote festivals ontbreken dit jaar niet op de kalender. De line-ups zijn bekend, de campingspullen worden klaargemaakt en de adrenaline stijgt langzaam. Het populaire muziekfestival Roskilde wordt dit jaar gehouden van 5 tot en met 8 juli. Vlak voor de start van het festivalseizoen maakt reiswebsite Momondo, bekend dat het de officiële reispartner is van het grootste muziekfestival van Noord-Europa: Roskilde. In het teken van de samenwerking schrijft Momondo een wedstrijd uit waarbij deelnemers twee tickets kunnen winnen naar Roskilde.

Deelnemers aan de wedstrijd hoeven slechts drie vragen in te vullen op http://www.momondo.nl/partner/roskilde/competition.aspx om mee te doen. De winnaars van de festivaltickets worden op 21 mei bekend gemaakt.

Tijdens de vier festival dagen van Roskilde zullen 200 bands te zien zijn op 8 verschillende podia. Het festival heeft ruim 75.000 bezoekers. De gevarieerde line-up bevat nieuwe muziek, Indie en vele verrassingen voor de echte muziekliefhebber. Bekende namen zullen dit jaar zorgen voor veel spektakel. Bruce Springsteen, Björk, Bon Iver, The Roots en de legendarische band The Cure behoren dit jaar tot de topartiesten die op zullen optreden op Roskilde.

Het Roskilde festival wordt dit jaar voor de 42stekeer gehouden en heeft ten opzichte van voorgaande jaren een nieuw podium. Op de Apollo-stage zijn de nieuwste electro-beats te horen.

Naast indrukwekkende live-acts, gerenommeerde bands en nieuwkomers zullen bezoekers ogen en oren tekort komen. Er zijn ruim 130 eettentjes die zorgen voor heerlijk en  gevarieerd eten. Op 30 juni gaat de Roskilde Camping open en kan iedereen in de stemming komen en kan de warming-up voor het festival beginnen. Na een warming-up van maar liefst vijf dagen start het festival met vier dagen muziek. Kortom; de bezoeker kan negen dagen lang genieten van de ultieme Roskilde ervaring. Meer dan 30.000 vrijwilligers maken dit het evenement tot een onvergetelijk evenement voor het publiek. Alle winsten die gemaakt worden op het festival gaan naar goede doelen.

Ben jij klaar voor de unieke Roskilde ervaring? Momondo, officieel reispartner van Roskilde 2012, vindt voor jou de goedkoopste vluchten naar het festival. Op momondo.nl vind je al een retourvlucht vanaf €99,- naar Kopenhagen.

Noot voor redacties

Bookmark and Share

Dit is een bericht uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Gegevens in dit bericht kunnen verouderd zijn. Overname is toegestaan onder voorwaarden. Eventueel in dit bericht vermelde (e-mail) adressen en telefoonnummers zijn uitsluitend bedoeld voor journalisten.

// zoek soortgelijke berichten // Vindplaats van dit bericht // Printversie

Klik hier voor het Nieuwsbank persberichtenformulier

Voorpagina / / Persberichten lezen / / Persbericht plaatsen / / Wie-is-Wie

Abonneren -- Over Nieuwsbank -- Privacy Policy -- Uw reactie