Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau
Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau Inloggen Abonneren Over Nieuwsbank Uw reactie

Nieuwsbank voorpagina
  Alle persberichten van vandaag
  Persbericht plaatsen
  Verstuur persbericht
Ontvang persberichten
Uitgebreid zoeken

RSS Follow nieuwsbank on Twitter Nieuwsbank B.V. on LinkedIn

Drie mooie zussen in de schoenen

Datum nieuwsfeit: 02-05-2012
Dit is een authentiek persbericht Bron: Perla Gioia
Printversie Printversie
Zoek soortgelijke berichten Zoek soortgelijke berichten

Bookmark and Share

Partnertip, Ontvang kortingen op:

Internetvergelijken.nl - Tot 15% korting op internet abonnementen

Geldig t/m: 30 Aug 2014

Powered by Vouchercode.nl, onderdeel van Rebel Internet

Scroll de pagina (druk op een toets of muisknop om het scrollen te stoppen)

Drie mooie zussen in de schoenen

Glamoureuze collectie luxe Italiaanse high heels en (teen)slippers

PAPENHOVEN, 20120502 -- Als het om schoenen gaat kent iedereen Jan Jansen. De ontwerper is wereldbekend, maar hij krijgt uit onverwachte hoek concurrentie, want drie jonge meiden uit het Limburgse Papenhoven steken hem naar de kroon met een eerste collectie glamoureuze luxe Italiaanse high heels en (teen)slippers die vanaf nu onder de naam Perla Gioia te koop zijn.

Drie jonge meiden uit het Limburgse Papenhoven presenteren collectie glamoureuze luxe Italiaanse high heels en (teen)slippers onder de naam Perla Gioia.De eerste collectie high heels en (teen)slippers die Jill, Milou & Tess onder de naam Perla Gioia presenteren zijn ontworpen om je beter te voelen en je eigen persoonlijkheid te benadrukken. Opvallend is dat de zusjes Jill, Milou & Tess, die de wereld willen gaan veroveren met hun Perla Gioia-collectie nog heel jong zijn. Tess  is 19, Milou 22 en de oudste zus Jill is ook pas 23 jaar.

De liefde voor mooie, bijzondere schoenen hebben ze met de paplepel ingegoten gekregen door hun Italiaanse moeder. Dankzij ‘la mama’ hebben zij al van jongs af aan veel affiniteit met Italië en vooral de Italiaanse schoenenmode.

Volgens de drie dames is Italië dan ook het paradijs voor de echte schoenenliefhebber en zijn ze gedrieën daardoor geïnspireerd om zelf schoenen te gaan ontwerpen. Dat heeft zich allemaal vertaald in het exclusieve merk Perla Gioia dat nu haar eerste collectie online presenteert.

“We hebben samen met mensen die hun sporen in de modewereld al ruimschoots verdiend hebben, een collectie exclusieve schoenen ontworpen onder de naam Perla Gioia,“ zegt Tess.

Jill: “De schoenen zijn met de hand gemaakt en het materiaal is van zeer hoge kwaliteit. Het zijn schoenen waar de glamour vanaf springt en die bovendien zeer prettig te dragen zijn door het zachte voetbed.”

In Milou herkennen we de verkoopster: “Onze eerste zomercollectie, die van 2012, is te vinden op Perla-Gioia.nl.“

Duidelijk is dat fashionista’s met de Perla Gioia-collectie een fashion statement maken! Dat blijkt ook uit de eerste, enthousiaste, reacties binnen de internationale en nationale schoenenwereld.

Noot voor redacties

Bookmark and Share

Dit is een bericht uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Gegevens in dit bericht kunnen verouderd zijn. Overname is toegestaan onder voorwaarden. Eventueel in dit bericht vermelde (e-mail) adressen en telefoonnummers zijn uitsluitend bedoeld voor journalisten.

// zoek soortgelijke berichten // Vindplaats van dit bericht // Printversie

Klik hier voor het Nieuwsbank persberichtenformulier

Voorpagina / / Persberichten lezen / / Persbericht plaatsen / / Wie-is-Wie

Abonneren -- Over Nieuwsbank -- Privacy Policy -- Uw reactie