Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau

Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau Inloggen Abonneren Over Nieuwsbank Uw reactie

Nieuwsbank voorpagina
  Alle persberichten van vandaag
  Persbericht plaatsen
  Verstuur persbericht
Ontvang persberichten
Uitgebreid zoeken

RSS Follow nieuwsbank on Twitter Nieuwsbank B.V. on LinkedIn

Nieuwe Vichy producten bij OnlineCreme.nl

Datum nieuwsfeit: 03-05-2012
Dit is een authentiek persbericht Bron: Wood Sales Solutions
Printversie Printversie
Zoek soortgelijke berichten Zoek soortgelijke berichten

Bookmark and Share

Scroll de pagina (druk op een toets of muisknop om het scrollen te stoppen)

Nieuwe Vichy producten bij OnlineCreme.nl

Een update over alle wijzigingen die plaats hebben gevonden in de webwinkel met Vichy producten

VICHY, 20120503 -- De afgelopen periode zijn er binnen het assortiment aan Vichy producten een aantal wijzigingen doorgevoerd. Er zijn maar liefst twee geheel nieuwe Vichy product groepen bij gekomen, binnen andere product groepen zijn minder ingrijpende veranderingen doorgevoerd. Onderstaand een update over alle Vichy producten waarbij de afgelopen tijd iets gewijzigd is. Daarna volgt een korte update met wat er verder nieuw is bij de webwinkel met Vichy producten.

Voor deskundig advies raadt Vichy altijd aan om langs te gaan bij een apotheek. Een apotheker kan u beter adviseren door uw huid te bekijken en u enkele vragen over uw huid te stellen, waardoor u samen kunt concluderen welke Vichy producten voor u het meest geschikt zijn.

Vichy Idealia
Nieuw van Vichy zijn de Vichy Idealia producten. Met deze Vichy producten richt Vichy zich op de vrouw van begin dertig, waarbij de eerste tekenen van huidveroudering zich beginnen te vertonen. Op dit moment zijn er twee producten binnen de Vichy Idealia productgroep. Er is een Vichy Idealia product voor de droge huid en er is een Vichy Idealia product voor de normale tot gemengde huid. Beide producten zijn inmiddels verkrijgbaar bij de webshop met Vichy producten. Vichy Idealia producten zorgen er voor dat de huid textuur verfijnd, dat de teint egaler wordt en dat rimpels vervagen.

Vichy Aqualia Antiox
Vichy richtte zich met de Vichy Aqualia Antiox producten op dezelfde groep vrouwen. Op dit moment zijn nog enkele Vichy Aqualia Antiox producten verkrijgbaar in de webshop met Vichy producten, maar op de korte termijn verdwijnen deze Vichy producten uit het assortiment. Vrouwen die Vichy Aqualia Antiox producten gebruikten wordt aangeraden om over te stappen op Vichy Idealia producten. Ook kan dit, voor vrouwen die de veertig naderen en waarbij er inmiddels iets meer tekenen van huidveroudering zich aandienen een moment zijn om over te stappen naar de eveneens nieuwe product categorie Vichy Liftactiv Derm Source.

Vichy Liftactiv Derm Source
De volledig nieuwe product categorie Vichy Liftactiv Derm Source, is inmiddels helemaal compleet gemaakt door Vichy. Vichy richt zich met deze producten op vrouwen waarbij meer dan de eerste tekenen van huidveroudering zich aandienen. Zo rond de 40 jaar raadt Vichy aan om van de Vichy Idealia producten over te stappen naar de Vichy Liftactiv Derm Source producten.  Vichy Liftactiv Derm Source producten vervangen de productcategorie Vichy Liftactiv CxP. Door een nieuwe vinding van Vichy hebben de Vichy Liftactiv Derm Source producten een langdurig liftend effect. De Vichy Liftactiv Derm Source product categorie bestaat inmiddels in dezelfde zes Vichy producten die Vichy voorheen in de product categorie Vichy Liftactiv CxP aan heeft geboden. Dit zijn de volgende Vichy producten: Vichy Liftactiv Derm Source Dag Creme Normale Huid, Vichy Liftactiv Derm Source Dag Creme Droge Huid, Vichy Liftactiv Derm Source Serum, Vichy Liftactiv Derm Source Nacht Creme, Vichy Liftactiv Derm Source UV Creme en Vichy Liftactiv Derm Source Oog Creme. De eerste vier van deze Vichy producten zijn reeds verkrijgbaar in de webwinkel met Vichy producten en de laatste twee Vichy producten volgen snel in het assortiment.

Vichy Liftactiv CxP
Nu de Vichy producten in de Vichy Liftactiv Derm Source categorie allemaal door  Vichy zijn geïntroduceerd, verdwijnen de Vichy Liftactiv CxP uit het assortiment van de webwinkel met Vichy producten. Op dit moment worden de laatste Vichy Liftactiv CxP producten uit de voorraad verkocht en deze Vichy producten worden niet meer aangevuld. Vichy raadt vrouwen aan die Vichy Liftactiv CxP producten gebruikten om over te stappen op de Vichy Liftactiv Derm Source producten. Ook kan dit voor sommige vrouwen die de overgang inmiddels bereikt hebben een moment zijn om over te stappen van de Vichy Liftactiv CxP producten naar de Vichy Neovadiol producten, welke producten beter afgestemd zijn om de huid van vrouwen die de overgang bereikt hebben.

Vichy Normaderm
Binnen de Vichy Normaderm producten categorie komen de komende tijd een aantal wijzigingen en ook wordt het uiterlijk van een aantal van deze Vichy producten vernieuwd. De verwachting is ook dat er op de Nederlandse markt een nieuw Vichy Normaderm product wordt geïntroduceerd, een 3 in 1 make up verwijdering product. Op dit moment is de Vichy Normaderm Complete Dag Verzorging  al geïntroduceerd, dit product vervangt de Vichy Normaderm Hydraterende Dag Verzorging.

Vichy Normaderm Teint
Van de Vichy Normaderm Teint   Foundation producten is de naam nu definitief gewijzigd in de webwinkel met Vichy producten. Vichy Normateint heet nu overal Vichy Normaderm Teint. Verder blijven dit de vertrouwde Vichy producten die geschikt zijn voor de vrouwen huid die last heeft van onregelmatigheden.

De webwinkel met Vichy producten, http://www.OnlineCreme.nl heeft inmiddels al enige tijd een Facebook pagina die Vichy fans kunnen liken om volledig op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen die er zijn met betrekking tot het merk Vichy en tot de Vichy producten. Naast het nieuws over Vichy producten kunnen Vichy fans via deze weg ook op de hoogte blijven van speciale acties van de webshop met Vichy producten.

Sinds vorige week is er ook een twitter account in Nederland waarbij je op de hoogte wordt gehouden van alle ontwikkelingen met betrekking tot het merk Vichy en Vichy producten. Door https://twitter.com/#!/Vichy_producten te volgen mist een Vichy fan niets meer.

Google+
Nog minder gebruikt dan Facebook en Twitter, maar toch op verzoek van meerder gebruikers van de webwinkel met Vichy producten heeft OnlineCreme.nl inmiddels ook een Google + knop waardoor gebruikers van Google+ makkelijk hun favoriete Vichy producten kunnen delen met vrienden.

Noot voor redacties

Bookmark and Share

Dit is een bericht uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Gegevens in dit bericht kunnen verouderd zijn. Overname is toegestaan onder voorwaarden. Eventueel in dit bericht vermelde (e-mail) adressen en telefoonnummers zijn uitsluitend bedoeld voor journalisten.

Zie ook:
// zoek soortgelijke berichten // Vindplaats van dit bericht // Printversie