NIEUWSbank
... waar nieuws meerwaarde krijgt
www.nieuwsbank.nl
E-mail: info@nieuwsbank.nl

Lancering Sparenvergelijk.nl maakt complete vergelijking mogelijk

Datum nieuwsfeit: 04-05-2012
Bron: Sooda internetbureau B.V.

Lancering Sparenvergelijk.nl maakt complete vergelijking mogelijk

ZOETERMEER, 20120504 -- Met de lancering van Sparenvergelijk.nl krijgen consumenten de kans online het complete aanbod aan spaarproducten te bekijken, te vergelijken en desgewenst te rangschikken. Bezoekers hebben toegang tot uitgebreide informatie en kunnen bovendien de voorwaarden per spaarproduct bekijken. Daarnaast hebben consumenten de mogelijkheid om beoordelingen te plaatsen bij de diverse spaarproducten, waarmee Sparenvergelijk.nl zich onderscheidt van bestaande initiatieven.

Compleet aanbod met spaarproducten
Sparenvergelijk.nl zorgt voor een zeer compleet aanbod aan spaarproducten. Consumenten hebben toegang tot de voorwaarden per spaarproduct en kunnen op die manier uitgebreide informatie tot zich nemen. Uiteraard is de informatie eenvoudig toegankelijk en kan er een vergelijking worden gemaakt tussen de verschillende beschikbare producten.

Beoordelingen door consumenten
Sparenvergelijk.nl onderscheidt zich van andere aanbieders door beoordelingen van consumenten mogelijk te maken. Bezoekers kunnen een beoordeling plaatsen over een bepaald spaarproduct, om op die manier anderen te helpen de juiste keuze te maken. Consumenten zorgen op die manier voor een eigen waardering van de producten, waardoor er een, als geheel, objectieve en eerlijke beoordeling ontstaat. “Het is binnen de financiële sector nog relatief ongebruikelijk om te werken met beoordelingen. Wij zijn echter van mening dat consumenten elkaar een uitstekende dienst kunnen bewijzen door hun positieve, of negatieve, ervaringen te delen met andere bezoekers. We hopen met de beoordelingen op Sparenvergelijk.nl bij te dragen aan de informatievoorziening die consumenten gebruiken om een keuze te maken uit de diverse spaarproducten.”

iPhone en Android App
Sparenvergelijk.nl is momenteel alleen beschikbaar als website, maar daar komt in de nabije toekomst verandering in. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een app voor de iPhone en voor Android. Zo hebben consumenten in de toekomst niet alleen via hun computer, maar ook op hun mobiele telefoons en tablets toegang tot de verschillende spaarproducten, voorzien van uitgebreide informatie en de voorwaarden.

Over Sparenvergelijk.nl
Sparenvergelijk.nl is een relatief jonge aanbieder van informatie omtrent de diverse spaarproducten in Nederland. De informatie wordt op een volledig onafhankelijke manier aangeboden. De website heeft tot doel het aanbieden van uitgebreide informatie, zonder daarbij direct of indirect een advies of waardeoordeel uit te brengen aan consumenten. Het complete aanbod wordt gesorteerd op basis van de spaarrente, zonder dat banken de mogelijkheid hebben voorrang te krijgen met behulp van een betaling. Het onafhankelijke karakter behoort tot de kernwaarden van Sparenvergelijk.nl.

Noot voor redacties