Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau
Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau Inloggen Abonneren Over Nieuwsbank Uw reactie

Nieuwsbank voorpagina
  Alle persberichten van vandaag
  Persbericht plaatsen
  Verstuur persbericht
Ontvang persberichten
Uitgebreid zoeken

RSS Follow nieuwsbank on Twitter Nieuwsbank B.V. on LinkedIn

draaijer+partners blijft bouwen aan de toekomst

Datum nieuwsfeit: 09-05-2012
Dit is een authentiek persbericht Bron: draaijer+partners bv
Meer berichten uit deze bron Meer berichten uit deze bron
Printversie Printversie
Zoek soortgelijke berichten Zoek soortgelijke berichten

Bookmark and Share

Scroll de pagina (druk op een toets of muisknop om het scrollen te stoppen)

draaijer+partners blijft bouwen aan de toekomst

GRONINGEN/BUNNIK, 20120509 -- De groei van draaijer+partners gaat gestaag door, ondanks de crisis. Vandaag start Herman van der Til als commercieel manager bij draaijer+partners, de adviseurs en managers die een waardevolle verbinding realiseren tussen gebied, gebouw en gebruik.

[Foto: Herman van der Til] Herman (43) verstevigt de commerciële slagkracht. Hij richt zich hierbij voornamelijk op de sectoren Zorg, Onderwijs en Zakelijke dienstverlening waarin draaijer+partners een sterke positie heeft. Herman van der Til werkte hiervoor zeven jaar als commercieel directeur bij de BOS Groep in Groningen. Herman: “Ik ben een bruggenbouwer en mensgericht. Mijn passie ligt in het verbinden van mensen en organisaties, daar word ik enthousiast van. Dat sluit goed aan bij draaijer+partners, want het gaat allereerst om mensen en dan pas om stenen.”

Henri Drenthen, directeur draaijer+partners: “Wij zijn blij met de komst van Herman. Persoonlijk ken ik hem al lang en zal ik veel met hem optrekken om onze marktpositie te versterken en uit te breiden. Herman is erg mensgericht en prettig in de omgang. Ik zie daarom uit naar onze samenwerking.“

Visie op huisvesten
Het belang van duurzame waardecreatie wordt steeds groter. Gebouwen en gebieden die bijdragen aan het welzijn van haar gebruikers en aan een gezonde omgeving. Die zich door functionaliteit, klimaat en beleving in positieve zin onderscheiden en daarmee bijdragen aan levenskwaliteit, functioneren en omzet van organisaties. Die voldoende flexibel zijn om ook in de toekomst van waarde te zijn. Kortom, die bijdragen aan een duurzame woon-, werk- en leefomgeving.

Noot voor redacties

Bookmark and Share

Dit is een bericht uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Gegevens in dit bericht kunnen verouderd zijn. Overname is toegestaan onder voorwaarden. Eventueel in dit bericht vermelde (e-mail) adressen en telefoonnummers zijn uitsluitend bedoeld voor journalisten.

// zoek soortgelijke berichten // Meer berichten uit deze bron // Vindplaats van dit bericht // Printversie

Klik hier voor het Nieuwsbank persberichtenformulier

Voorpagina / / Persberichten lezen / / Persbericht plaatsen / / Wie-is-Wie

Abonneren -- Over Nieuwsbank -- Privacy Policy -- Uw reactie