Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau
Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau Inloggen Abonneren Over Nieuwsbank Uw reactie

Nieuwsbank voorpagina
  Alle persberichten van vandaag
  Persbericht plaatsen
  Verstuur persbericht
Ontvang persberichten
Uitgebreid zoeken

RSS Follow nieuwsbank on Twitter Nieuwsbank B.V. on LinkedIn

'Starters on huizen tour' in Amersfoort

Datum nieuwsfeit: 12-05-2012
Dit is een authentiek persbericht Bron: Drenth Makelaars
Printversie Printversie
Zoek soortgelijke berichten Zoek soortgelijke berichten

Bookmark and Share

Scroll de pagina (druk op een toets of muisknop om het scrollen te stoppen)

'Starters on huizen tour' in Amersfoort

Uniek samenwerking van makelaars helpt starters een eerste huis te kopen

AMERSFOORT, 20120504 -- Drie enthousiaste makelaars uit de regio Amersfoort slaan op 12 mei de handen ineen en zetten woningzoekers op de startersmarkt op die zaterdag letterlijk en figuurlijk in beweging. Vanaf ‘Strandtent’ Zandfoort aan de Eem organiseren de makelaars die dag bustochten langs starterswoningen tot een vraagprijs van maximaal € 175.000,= k.k., om de starters inzicht te geven in de mogelijkheden.

De bustochten doen koopwoningen / koopappartementen in verschillende Amersfoortse wijken aan. De deelnemende woningen worden vooraf niet bekend gemaakt.  Hierdoor kunnen geïnteresseerden tot verrassende ontdekkingen komen.

Deze startersdag genaamd “Starters on huizen tour” is een initiatief van Drenth Makelaars, Govaert Makelaardij en Dé Register Makelaar. ,,Niet vastpinnen, maar laten verrassen’’, is het credo van de deelnemende makelaars. ,,De mogelijkheden voor starters zijn vaak groter dan gedacht’’. Eenmaal terug in Zandfoort  aan de Eem kunnen de starters zich uitgebreid laten informeren over de financieringsmogelijkheden van de zojuist bekeken huizen, daarvoor is onder andere een notaris aanwezig. Ook is er iemand aanwezig die de starters meer kan vertellen over de aantrekkelijke Startersleningen die de gemeente aanbiedt voor nieuwkomers op de huizenmarkt.

Deelname aan ‘Starters on huizen tour’ is gratis en geheel vrijblijvend, de ‘tournee’ begint rond elf uur en duurt tot circa 15.00 uur. Aanmelden vooraf is niet noodzakelijk, maar meer informatie is te verkrijgen bij de drie deelnemende makelaars.

Noot voor redacties

Bookmark and Share

Dit is een bericht uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Gegevens in dit bericht kunnen verouderd zijn. Overname is toegestaan onder voorwaarden. Eventueel in dit bericht vermelde (e-mail) adressen en telefoonnummers zijn uitsluitend bedoeld voor journalisten.

// zoek soortgelijke berichten // Vindplaats van dit bericht // Printversie

Klik hier voor het Nieuwsbank persberichtenformulier

Voorpagina / / Persberichten lezen / / Persbericht plaatsen / / Wie-is-Wie

Abonneren -- Over Nieuwsbank -- Privacy Policy -- Uw reactie