Beatz Fruit en SPAR maken gezond snoepen nog toegankelijker

Beatz Fruit vanaf nu ook verkrijgbaar bij alle Spar buurtsupermarkten.

ROTTERDAM, 20120516 -- Vanaf deze week is Beatz Fruit verkrijgbaar bij alle SPAR buurtsupers. Na een succesvolle pilot bij SPAR citystore in Rotterdam en de stedelijke filialen in Utrecht, Amsterdam, Amstelveen en Nijmegen is Beatz Fruit nu bij alle vestigingen van SPAR verkrijgbaar. Dit is een grote stap in het gezonde missie van Beatz Fruit: een gezond tussendoortje voor iedereen. Door de uitbreiding heeft Beatz Fruit 300 verkooppunten erbij, waardoor gezond ‘snoepen’ voor nog meer mensen toegankelijk is.

Gemakkelijke aanvulling op dagelijkse fruit

Beatz Fruit is dé gemakkelijke aanvulling op het dagelijkse fruit voor iedereen op ieder moment van de dag. Het gevriesdroogde fruit creëert nieuwe fruitmomenten op een dag door het gemak van fruit in een zakje en de langere houdbaarheid. Beatz Fruit sluit daarom goed aan bij het buurtwinkelconcept van SPAR met het innovatieve en gevarieerd productassortiment  wat inspeelt op de kleinere gemakboodschappen van haar klanten.

Crispy, lichtgewicht 100 % Fruit.
Beatz is gevriesdroogd fruit. Dat betekent dat alleen het vocht wordt onttrokken aan het fruit en vitamines, mineralen, vezels en andere goede stoffen van het fruit grotendeels bewaard blijven. Hierdoor hou je crispy, lichtgewicht fruit over dat smaakt naar het echte fruit. Elk zakje Beatz staat gelijk aan 1 portie fruit en bevat minder dan 75 kcal. Het door het Voedingscentrum daarom ook officieel bestempeld als gezond tussendoortje. Beatz Fruit is verkrijgbaar in zes soorten: appel, peer, ananas, perzik, aardbei en banaan.

Het gevriesdroogde fruit was al verkrijgbaar bij MCD, PLUS supermarkten en Sligro.

Voor Beatz Fruit tips en fruitinspiratie: Twitter.com/BeatzTweetz , Facebook.com/BeatzFruit of kijk op de website voor meer informatie http://Beatzfruit.com.

Noot voor redacties