NIEUWSbank
... waar nieuws meerwaarde krijgt
www.nieuwsbank.nl
E-mail: info@nieuwsbank.nl

IetsDoenOfferte.nl om eenvoudig een uitstapje te plannen

Datum nieuwsfeit: 21-05-2012
Bron: R&B Webpromotions

IetsDoenOfferte.nl om eenvoudig een uitstapje te plannen

BEUNINGEN, 20120521 -- De zoektocht op internet om iets te gaan ondernemen, zoals een weekendje weg, bedrijfsuitje of vrijgezellenfeest, kost vaak uren om iets geschikts te vinden. Als er uiteindelijk een aantal opties zijn gevonden, moet ieder bedrijf apart benaderd worden om de mogelijkheden te bespreken. Dat is nu verleden tijd.

De website IetsDoenOfferte.nl biedt hulp bij deze zoektocht. Zij biedt namelijk de mogelijkheid om een bezoeker gratis een oproep/aanvraag te laten plaatsen, met daarin zoveel mogelijk informatie (soort uitstapje, aantal mensen, budget, gewenste regio, e.d.). Het team van IetsDoenOfferte benadert vervolgens de in aanmerking komende bedrijven zodat deze een offerte/aanbieding op maat uit kunnen brengen! Hierna kan de particulier rechtstreeks op de offerte reageren, zonder verdere tussenpersonen.

Het concept is natuurlijk niet nieuw. Echter in de branche  van recreatie/uitgaan/toerisme is het idee een welkome aanvulling met toegevoegde waarde. Vaak loopt de standaard communicatie via meerdere kanalen en wordt daardoor snel onoverzichtelijk. Via IetsDoenOfferte.nl verloopt alles simpel, centraal en overzichtelijk.

Noot voor redacties