Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau
Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau Inloggen Abonneren Over Nieuwsbank Uw reactie

Nieuwsbank voorpagina
  Alle persberichten van vandaag
  Persbericht plaatsen
  Verstuur persbericht
Ontvang persberichten
Uitgebreid zoeken

RSS Follow nieuwsbank on Twitter Nieuwsbank B.V. on LinkedIn

Internationaal voetbaltoernooi voor A-junioren bij Kamerik

Datum nieuwsfeit: 26-05-2012
Dit is een authentiek persbericht Bron: Voetbalvereniging Kamerik
Printversie Printversie
Zoek soortgelijke berichten Zoek soortgelijke berichten

Bookmark and Share

Partnertip, Ontvang kortingen op:

Tot 25% korting op parkeren bij Schiphol? Bezoek ons nu

Geldig t/m: 30 Dec 2014

Internetvergelijken.nl - Tot 15% korting op internet abonnementen

Geldig t/m: 30 Okt 2014

Powered by Vouchercode.nl, onderdeel van Rebel Internet

Scroll de pagina (druk op een toets of muisknop om het scrollen te stoppen)

26/27 mei: internationaal voetbaltoernooi voor A-junioren bij Kamerik

V.v. Kamerik organiseert op 26 en 27 mei 2012 een internationaal voetbaltoernooi voor A-junioren

KAMERIK, 20120522 -- Op het sportpark in Kamerik nemen op zaterdag 26 en zondag 27 mei 2012 tien A-juniorenteams het tegen elkaar op in de strijd om de eerste plaats en de minstens zo belangrijke Fair Play Cup. Er doen deze 28e editie drie Duitse teams mee: Schwagstorf/Ostercappeln, Niederwenigern en Steele. De Nederlandse deelnemers zijn: Duinrand S, Zeelandia Middelburg, Heukelum, Lopik, Hulshorst, De Zouaven en Kamerik. Vorig jaar met Pinksteren won Niederwenigern het toernooi en ook dit jaar worden zij tot de favorieten gerekend. Bijna 200 spelers en begeleiders verblijven van vrijdagavond tot maandagochtend op het sportcomplex aan de Overstek 4 in Kamerik.

De openingsceremonie is op zaterdag om 9.30 uur en vanaf 10.00 uur wordt er op 2 velden gevoetbald tot het einde van de middag. De zaterdagavond heeft dit jaar een bijzonder karakter. Die avond zijn er diverse activiteiten rondom Scoren voor Suus (zie www.scorenvoorsuus.nl). Doel is zoveel mogelijk geld op te halen voor de Hartstichting en specifiek voor het onderzoek naar aangeboren hartafwijkingen bij kinderen en het begeleiden van de kinderen en hun (toekomstige) ouders. Dit allemaal met Suus in gedachte, de dochter van een van de leden van v.v. Kamerik. Zij overleed op 4 januari 2011 na een strijd van 5 maanden aan de gevolgen van een ernstige hartafwijking. Er is op zaterdagavond om 19.00 uur een wedstrijd tussen Kamerik 1 en Oud-Feyenoord. De toegangsprijs voor deze wedstrijd bedraagt 5 Euro (kinderen tot en met 12 jaar betalen 2,50 Euro) en de opbrengst komt geheel ten goede aan de Hartstichting. Er treden die avond ook diverse artiesten op, zowel voor de wedstrijd als tijdens de rust.

Op zondag wordt er vanaf 10.30 uur weer gevoetbald. De internationaal toernooicommissie van v.v. Kamerik heeft Ajax-doelman Kenneth Vermeer weten te strikken voor de finale van de penaltybokaal. Kenneth probeert zondag vanaf 15.00 uur zoveel mogelijk penalty’s te stoppen van de beste penaltynemers van alle teams. Rond 15.45 uur start de grote finale om de 1e en 2e plaats van het internationaal toernooi van v.v Kamerik.

Het volledige programma is te vinden op www.vvkamerik.nl

Noot voor redacties

Bookmark and Share

Dit is een bericht uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Gegevens in dit bericht kunnen verouderd zijn. Overname is toegestaan onder voorwaarden. Eventueel in dit bericht vermelde (e-mail) adressen en telefoonnummers zijn uitsluitend bedoeld voor journalisten.

// zoek soortgelijke berichten // Vindplaats van dit bericht // Printversie

Voorpagina / / Persberichten lezen / / Persbericht plaatsen / / Wie-is-Wie