Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau
Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau Inloggen Abonneren Over Nieuwsbank Uw reactie

Nieuwsbank voorpagina
  Alle persberichten van vandaag
  Persbericht plaatsen
  Verstuur persbericht
Ontvang persberichten
Uitgebreid zoeken

RSS Follow nieuwsbank on Twitter Nieuwsbank B.V. on LinkedIn

PetDeals.nl, de site met de beste dieren deals is een feit

Datum nieuwsfeit: 21-06-2012
Dit is een authentiek persbericht Bron: PetDeals Nederland
Printversie Printversie
Zoek soortgelijke berichten Zoek soortgelijke berichten

Bookmark and Share

Partnertip, Ontvang kortingen op:

Tot 25% korting op parkeren bij Schiphol? Bezoek ons nu

Geldig t/m: 30 Dec 2014

Internetvergelijken.nl - Tot 15% korting op internet abonnementen

Geldig t/m: 30 Okt 2014

Powered by Vouchercode.nl, onderdeel van Rebel Internet

Scroll de pagina (druk op een toets of muisknop om het scrollen te stoppen)

PetDeals.nl, de site met de beste dieren deals is een feit

PetDeals.nl is de eerste groepsinkoop- en marketing platform dat speciaal gericht is op dierenproducten en diensten.

Amsterdam, 20120621 -- Met enige gelijkenis tot websites zoals de al bekende daily deals en kortingsites, laat Petdeals.nl alleen ondernemers toe die producten of diensten leveren voor huisdieren. Sinds deze week kunnen huisdiereigenaren zich inschrijven op Petdeals.nl en worden middels emails regelmatig op de hoogte gehouden van de voordeligste producten voor hun geliefde hond, kat, knaagdier, vogels, vissen en zelfs paarden. De producten zullen zoveel mogelijk geselecteerd worden door Petdeals.nl op basis van recent uitgebracht, populariteit of seizoen. Doordat de groepsinkoop een belangrijk aspect vormt, ontstaat er de mogelijkheid om gebruik te maken van substantiële kortingen.

Je kunt er als consument voor kiezen alleen te selecteren op producten voor een bepaalde diergroep aangeboden in jouw woonplaats. Of natuurlijk voor alle groepen vanuit heel Nederland. Ook ontvang je na inschrijving regelmatig een nieuwsbrief. Zo blijf je als huisdiereigenaar op de hoogte van de beste producten met zeer voordelige prijzen.

Voor de ondernemer die beslist om via Petdeals.nl. een product of dienst aan te bieden ontstaat de mogelijkheid zijn product onder grote aandacht te brengen en zich te profileren bij de direct gewenste doelgroep. Ook is het aantrekkelijker om in 1 keer een groter aantal te verkopen. Deze ondernemer bepaald overigens het minimum aantal producten dat nodig is om de PetDeal met korting door te laten gaan. En het maximum o.b.v. eigen voorraad of capaciteit.

Vervolgens zal PetDeals.nl d.m.v. haar website, affiliates, social media en email de deals promoten. Is het minimum aantal kopers behaald dan zullen de kopers van de PetDeal hun product thuisgestuurd krijgen. Of in geval van een dienst een voucher bij de ondernemer kunnen inleveren.

De waarde van PetDeals.nl ligt in het feit dat PetDeals.nl zich alleen richt op dieren producten en diensten. Zoals mede-oprichter Stephan Kromjongh zegt: “Dit geeft ons focus en relevantie in een verzadigde daily deal markt. Waar het bij andere daily deal sites de doelgroep algemeen is, richten wij ons bij Petdeals.nl alleen op huisdiereigenaren

Verder zegt Stephan: “Huisdieren zijn een volwaardig lid van het gezin en hebben recht op het beste zowel in zorg als in aandacht." In totaal zijn in Nederland circa 29,7 miljoen huisdieren aanwezig.

"In deze barre economische tijden, willen we niet hoeven bezuinigen op de kwaliteit van hun levens.” Via Petdeals.nl blijven huisdiereigenaren niet alleen prijsbewust maar ook kwaliteitbewust. “Wij willen geen prullaria aanbieden alleen maar om tot spectaculaire kortingen te kunnen komen. Immers, een goed product verdient ook een goede prijs.”

Overigens maak je met een bestelling via www.petdeals.nl niet alleen je eigen huisdier gelukkig, een percentage van de winst zal geschonken worden aan goede doelen ten behoeve van dieren.

Op dit moment breidt Petdeals haar mailinglist uit en word de Facebook pagina onder de aandacht gebracht van huisdiereigenaren in Nederland.

Noot voor redacties

Bookmark and Share

Dit is een bericht uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Gegevens in dit bericht kunnen verouderd zijn. Overname is toegestaan onder voorwaarden. Eventueel in dit bericht vermelde (e-mail) adressen en telefoonnummers zijn uitsluitend bedoeld voor journalisten.

// zoek soortgelijke berichten // Vindplaats van dit bericht // Printversie

Klik hier voor het Nieuwsbank persberichtenformulier

Voorpagina / / Persberichten lezen / / Persbericht plaatsen / / Wie-is-Wie

Abonneren -- Over Nieuwsbank -- Privacy Policy -- Uw reactie