FAMILIA (Directe Democraten) combineert Plan B met EUROPOLIS N.V.

Het Duits Constitutioneel Hof in Karlsruhe komt op 12 september 2012 met een uitspraak over de bezwaren tegen het ESM en wil niet wachten op de afloop van de procedure bij het Europees Hof van Justitie in Luxemburg.

DEN HAAG, 20120814 -- Europolis Groep (www.europolis-online.org) wil dat het Federale Constitutionele Hof in Karlsruhe wacht met een uitspraak over het permanente Europese steunfonds ESM op het oordeel van het Europese Hof van Justitie omdat het ESM het Duitse zelfbeschikkingsrecht en het voortbestaan van de Duitse democratie in gevaar brengt. Europolis Groep wordt geleid door hoogleraar Markus Kerber, die heeft aangekondigd een niet welgevallige uitspraak van het Constitutioneel Hof in Karlsruhe op 12 september 2012 zo nodig aan te vechten.

Plan B van Europolis Groep is heel goed combineerbaar met EUROPOLIS N.V.

Op de website van Lijst 13 (www.lijst13.nl) is bij TELEVOTING een aantal vragen gesteld over het ESM, de te verwachten uitspraak van het Constitutioneel Hof in Karlsruhe op 12 september 2012 en het antwoord van het demissionaire kabinet en de Tweede en Eerste Kamer der Staten Generaal op de eurocrisis.

Heeft Nederland een eigen plan en wanneer komt zij daarmee te voorschijn? Een zeer belangrijke vraag die Lijst 13 beantwoord wil zien voordat ruim 9 miljoen kiezers op 12 september 2012 zullen kiezen voor een van de oude politieke partijen danwel voor een nieuwe politieke partij die aantoont een frisse visie te hebben op de situatie in Europa en de oplossing die Nederland te bieden heeft.

De verkiezingsprogramma's kunnen niet gelezen worden zonder daarbij de vraag te beantwoorden of Nederland mogelijkheden heeft de staatsschuld drastisch te verminderen en op termijn geheel tot nul te reduceren door verspilling tegen te gaan en door een orgineel antwoord te hebben op de langslepende crisis in de eurozone die de AAA status van Nederland dreigt aan te tasten.

Zie ook:
FAMILIA (Directe Democraten) wil vijf dochters bij EUROPOLIS N.V.

FAMILIA (Directe Democraten) waarschuwt voor ongeldige ESM-stemming

Noot voor redacties