FAMILIA (Directe Democraten) gaat zwevende kiezers snel helpen

DEN HAAG, 20120819 -- Mona Keijzer (CDA) heeft bij Eva Jinek op zondagmorgen laten weten dat zij nu toch samenwerking met de PVV uitsluit. Het CDA (lijst 4) zal ook niet pleiten voor het terugkeren naar onze gulden zoals Geert Wilders doet. Kiest het CDA wellicht voor de GULDENMARK ?

Prof. Markus C. Kerber zal gevraagd worden het plan voor de GULDENMARK nader te komen uitleggen in Nederland, zodat de lijsttrekkers van de oude en de nieuwe partijen weten waarover het gaat. Voor burgers die op 12 september 2012 gaan stemmen op hun favoriete politicus, is het noodzakelijk dat er duidelijkheid is over het plan van de Duitse Europolis denktank ( www.europolis-online.org ) over de GULDENMARK als de paralelle munt naast de euro.

FAMILIA (Directe Democraten) wil Prof. Markus C. Kerber laten uitnodigen

Jan Kees de Jager (CDA) zal als demissionair Minister van Financien zijn partij een deugd kunnen doen als hij het voortouw neemt bij het uitnodigen van de voorman van de Europolis Group, die een wetenschappelijke onderbouwing geeft voor het plan van de GULDENMARK.

De 9 miljoen kiezers die op 12 september 2012 hun stem gaan uitbrengen in het stemhokje willen weten welke scenario's er zijn voor het oplossen van de eurocrisis.

Wat gaat het Constitutioneel Hof in Karlsruhe op 12 september 2012 laten weten over het ESM (European Stability Mechanism) en welk plan heeft ons demissionaire kabinet eigenlijk zelf ?

FAMILIA (Directe Democraten) beveelt de GULDENMARK aan bij zwevende kiezers : stem op www.lijst4.nl of op www.lijst13.nl .

Finanzexperte empfiehlt Deutschland die Guldenmark

Der Euro ist für Deutschland zu billig und für Spanien zu teuer, sagt ein renommierter Finanzwissenschaftler. Er rät den starken Ländern deshalb zur Einführung einer stabilen Parallelwährung.

FAMILIA (Directe Democraten) combineert Plan B met EUROPOLIS N.V.

FAMILIA (Directe Democraten) wil de guldenmark naast de euro

Noot voor redacties