Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau
Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau Inloggen Abonneren Over Nieuwsbank Uw reactie

Nieuwsbank voorpagina
  Alle persberichten van vandaag
  Persbericht plaatsen
  Verstuur persbericht
Ontvang persberichten
Uitgebreid zoeken

RSS Follow nieuwsbank on Twitter Nieuwsbank B.V. on LinkedIn

Landelijk mentorsysteem behoedt ZZP’ers voor mislukking

Datum nieuwsfeit: 08-02-2013
Dit is een authentiek persbericht Bron: DelanoPR voor Inspired Training
Meer berichten uit deze bron Meer berichten uit deze bron
Printversie Printversie
Zoek soortgelijke berichten Zoek soortgelijke berichten

Bookmark and Share

Scroll de pagina (druk op een toets of muisknop om het scrollen te stoppen)

Landelijk mentorsysteem behoedt ZZP’ers voor mislukking

Engelse succescoach lanceert mentorsysteem voor ZZP’ers tijdens congress in Noordwijkerhout

NOORDWIJKERHOUT, 20130204 -- Tijdens het Ultimate Wealth Congres op 8,9 en 10 februari 2013 lanceert succescoach Pa Joof een landelijk mentorsysteem voor ZZP-ers. Uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek blijkt dat het aantal zzp'ers elk jaar verder toeneemt. In 2005 waren er 570.000, in 2011 al 728.000. Maar binnen vier jaar gooit alweer 40 procent van de nieuwkomers het bijltje er noodgedwongen bij neer, zo weet de Kamer van Koophandel. Door van tijd tot tijd persoonlijk advies en begeleiding te kunnen krijgen van een mentor ontwikkelen ZZP-ers daarentegen de ondernemerskracht die nodig is om als eenmanszaak te overleven.

De huidige praktijk
Wanneer ZZP-ers niet slagen als ondernemer, vindt maar een gedeelte van hen een vaste baan, het restant dreigt bij gebrek aan financiële reserves al snel naar bijstandsniveau te vervallen. Daarmee voorkomen ze dat veel zzp'ers al snel naar bijstandsniveau terugvallen (armoedeval) omdat ze zich niet kunnen handhaven.

Mentorsysteem
Tijdens het Ultimate Wealth Congress op 8,9 en 10 februari 2013 krijgen de participanten de mogelijkheid te starten met het mentorprogramma. Directeur van Inspired Training Henk Sariman legt uit: ’Door middel van webinars, persoonlijke coaching en het beschikbaarheid maken van kennis worden ze begeleid door een traject van een jaar. Het doel is ze verder te helpen waar nodig te ondersteunen in de te zetten stappen als ondernemer.’ De webinars worden gegeven door de internationale professionals zelf. Zo kan de mentoring variëren van leren op het gebied van communicatie, internet marketing, forex trading, vastgoed, maar ook persoonlijke ontwikkeling.

Inspired Training
Als evenementen organisator houdt Inspired Training zich vooral bezig met events waarbij persoonlijke ontwikkeling en netwerken centraal staat. Eerder haalde Inspired Training onder een andere bedrijfsnaam de Amerikaanse trainer Harv Eker (bekend van internationale bestseller Het Miljonairsbrein) naar Nederland. Deze gaf een driedaagse training in de RAI voor een publiek van 2500 mensen. Tijdens het aanstaande congres is Pa Joof als hoofdtrainer aangetrokken. Vanwege de actieve houding van Inspired Training heeft het bedrijf van Netwerkgids Nederland een keurmerk gekregen. Meer informatie: http://inspiredtraining.nl/

Pa Joof
Pa Joof is een Engelse trainer en coach in non-verbale communicatie. Hij is een autoriteit in de psychologie van het creëren van welvaart en persoonlijk leiderschap. Het afgelopen decennium heeft hij in 16 verschillende landen op 4 continenten tienduizenden mensen uit alle lagen van de samenleving mogen trainen. Eerder werkte hij met Anthony Robbins en diverse Fortune 500 bedrijven. Meer informatie: http://inspiredtraining.nl/spreker

Noot voor redacties

Bookmark and Share

Dit is een bericht uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Gegevens in dit bericht kunnen verouderd zijn. Overname is toegestaan onder voorwaarden. Eventueel in dit bericht vermelde (e-mail) adressen en telefoonnummers zijn uitsluitend bedoeld voor journalisten.

// zoek soortgelijke berichten // Meer berichten uit deze bron // Vindplaats van dit bericht // Printversie

Klik hier voor het Nieuwsbank persberichtenformulier

Voorpagina / / Persberichten lezen / / Persbericht plaatsen / / Wie-is-Wie

Abonneren -- Over Nieuwsbank -- Privacy Policy -- Uw reactie